שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » חברת הכנסת טלי גוטליב נגד מקורבי נתניהו
מרד בליכוד?
אמש פרסמה ח"כ טלי גוטליב הודעה בקבוצת הליכוד שם היא קובלת על הדלפה עיתונאית של מקורבי נתניהו | הודעתה נמחקה ע"י מנהלת הסיעה, היום כבר פתחה גוטליב קבוצה חדשה
קמפיין הליכוד | צילום: Roman Yanushevsky, שאטרסטוק

אמש פורסם תיעוד לפיו חברת הכנסת הטרייה טלי גוטליב האשימה את מקורבי נתניהו בהדלפת השיחה שנערכה בינהם אל העיתונאי בן כספית. את ההתכתבות בקבוצת הווצאפ הפנימית של חברי הליכוד חשפה העיתונאית דפנה ליאל. "תוכן השיחה היה ידוע רק לי ולצמד הפקידים האלו" כתבה גוטליב כשהיא מאשימה את מקורבי נתניהו צחי ברוורמן ואיקי כהן. חברה לסיעה דוד ביטן גיבה אותה.

תחילת האירוע כאשר השניים הגיעו ללשכתה על מנת לדבר איתה לקראת נאום הפתיחה. וניסו להגיע איתה להסכמה על כך שתרכך את מסריה. מיד לאחר מכן, לטענת גוטליב, התקשר אליה העיתונאי בן כספית על מנת לקבל את תגובתה.

בהודעה כתבה גוטליב כך: "חבריי לסיעה. צחי ברוורמן ואיקי כהן שאמורים להיות אנשי אמון של נתניהו הגיעו ללשכתי לפני נאום הפתיחה שלי וביקשו ממני להיות ממלכתית ורכה. השבתי להם שאין סיכוי כזה. חשבתי לתומי שזה יישאר בתוך הלשכה שלי לדיראון עולם", כותבת גוטליב. "אלא שבן כספית התקשר לקבל את תגובתי לתוכן השיחה שידוע רק לי ולצמד הפקידים הללו. לא ידעתי ששוב בסביבת נתניהו יש הדלפה ישירה לא פחות מלבן כספית ישירות." חברת הכנסת מסיימת את הודעתה לחברי סיעתה הליכוד וכותבת: "אני רושמת את זה כאן כי מחר מסתבר זה יירשם בטור של בן כספית שהדבר נוגע לו ממקור מקורב לנתניהו. אם נדמה למישהו שאני כלי משחק, שיחשוב שוב. לא יאומן".

דוד ביטן הגיב לה: "את צודקת. בושה". אולם מיד לאחר מכן, הודעתה נמחקה מהקבוצה על ידי עליזה בראשי מנהלת הסיעה. גוטליב כתבה אותה מחדש וזעמה על המחיקה תוך טענה כי מדובר בסתימת פיות. היום מגיעה תגובתה של גוטליב שהקימה קבוצת ווטסאפ אלטרנטיבית לחברי הכנסת תחת הכותרת: "חופש הביטוי לחברי הכנסת". בתמונה מהקבוצה שפרסם עמית סגל, נראות הודעות הקמת הקבוצה ששלחה גוטליב לחבריה. "קבוצה זו נועדה לאפשר לנו לתקשר זה עם זו ללא חשש של סתימת פיות", כתבה גוטליב.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים