שיתוף
תגובות
חדשות » חברת הוט נקנסה במיליונים: לא ניתקה לקוחות למרות שביקשו
שיטת מצליח
הרשות להגנת הצרכן קנסה את החברה בכ-2 מיליון שקלים על כך שלא ניתקה לקוחות בזמן הנקוב בחוק | הוט בתגובה: "טרם התקבלה החלטה באשר לכוונה להטיל עיצום כספי"
חברת הוט

הרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן הודיעה הבוקר (חמישי) לחברת הוט על כוונתה להטיל עליה קנס בסך 2,093,877 שקל, לאחר תום חקירת מאות תלונות שבהם התברר כי החברה אינה מנתקת צרכנים אחרי 3 ימים ממועד בקשת ביטול עסקה וממשיכה לגבות כספים ללא ידיעתם. 

יש לציין כי החלטת הרשות אינה סופית, ולהוט שמורה זכות הערעור למשך 45 ימים כדי להציג את גרסתה או לערער על גובה הקנס.

לדברי הרשות, הוט נקנסה בסכום של 2,093,877 שקל, לאחר חקירה שנפתחה לאחר שהתקבלו מאות תלונות מצרכנים. בתום החקירה הסתבר כי החברה לא טיפלה בבקשות ביטול התקשרות תוך שלושה ימי עסקים כקבוע בחוק ואף המשיכה לגבות תשלומים שלא כחוק למרות בקשה מפורשת של הצרכנים. כמו כן החברה חייבה לקוחות בשירותי תקשורת ללא ידיעתם וללא הסכמתם והמשיכה לגבות את התשלומים חודשים רבים לאחר בקשת הניתוק. 

אניטה יצחק, סגנית הממונה על הרשות וראש אגף חקירות ומודיעין מסרה בהודעתה לעיתונות כי  "תופעת מניעת הניתוק ומשיכתו לאורך זמן הינה תופעה שהרשות נלחמת בה ביד קשה. במקרה של חברת הוט, מדובר בתיק רחב היקף שכולל מתלוננים רבים, לגביהם נמצא כי החברה הפרה את החוק בכך שלא ניתקה אותם תוך 3 ימים מהיום שביקשו להתנתק, כפי שהחוק דורש, ואף השהתה את זמן הניתוק לחודשים ארוכים. בנוסף, החברה הטעתה בכך שסירבה לקבל בקשת ניתוק בשיחה טלפון וטענה שניתן להגיש בקשת ניתוק באמצעות האתר בלבד. הרשות תמשיך ותפעל בנחישות ליישום החוק ולהגנה על זכויות הצרכנים ".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים