שיתוף
תגובות
תוכן שיווקי » חברת אשדות גלישת מצוקים: חוויית גלישה מסוג אחר
גלישת מצוקים
ספורט אתגרי כולל בתוכו מגוון רחב של אפשרויות אינסופיות, ועבור חובבי האקסטרים זו רק אחת מבין מגוון עצום של אופציות עוצרות נשימה
גלשית מצוקים וסנפלינג | צילום: FREEPIK

הגלישה וסנפלינג וכן האומגה החביב על רבים מחובבי הספורט האתגרי, מאפשר לצאת משגרת היומיום התובענית של העבודה והבית, ולהתנתק לטובת גלישה אטרקטיבית במיוחד ונופים עוצרי נשימה, שפשוט מאפשרים לכם מנוחה מוחלטת וחוויה של אדרנלין שכמותה לא הכרתם בעבר. אם אתם מחפשים חוויית גלישה או חוויית סנפלינג ייחודית במינה, תוכלו למצוא זאת בחברות המספקות אפשרויות לגלישה או סנפלינג מהנים במיוחד לחובבי האקסטרים. אין ספק שמי שאוהב אקסטרים על כל סוגיהם, יוכל למצוא בחברת אשדות גלישת מצוקים את האפשרויות המוצלחות ביותר עבורו. חברת אשדות עוסקת כבר עשרות שנים בתחום הספורט האתגרי לקהל הרחב, כגון גלישת מצוקים, אומגה, טיולי סנפלינג בנחל, קורסים של גלישה וכן טיפוס, וגם טיולי ג'יפים וכל מה שתרצו בתחום הספורט האתגרי המושלם. ספורט אתגרי יכול להיות אידיאלי כדי להתנתק קצת מהשגרה היומיומית ולהתמסר לפעילות מיוחדת, המגבירה את האדרנלין בגוף, וגורמת לנו להשתחרר וליהנות באושר טהור מכל רגע. נכון שאין יותר אידיאלי מכך?

המערה הפופולרית קשת: מה תוכלו למצוא?

אם אתם מחפשים סנפלינג עם נוף מרהיב, נוכל להמליץ על המערה הפופולרית "קשת", אשר בה תוכלו ליהנות מחוויית גלישה ייחודית במינה. מערת קשת ממוקמת באזור הגליל המערבי, עם נוף מרהיב של הים התיכון וההרים המהפנטים של אזור הגליל המערבי, בהחלט מראות יפהפיים שלא תשכחו במהרה. לאחר חוויית הגלישה במערת קשת יש מסלול הליכה של כחצי שעה עד החזרה לרכב. אם כבר הגעתם למערת קשת, תוכלו לשלב בטיול שלכם גם ביקור בראש הנקרה, וכן בנחל געתון, הנמצאים באזור. מערת הקשת היא בעלת סיפור היסטורי מיוחד, היא מערה קדומה אשר נהרסה ונותר ממנה רק הקשת אשר היא גם מקור שמה של המערה. אפשרי לבצע גלישה אל תוך המערה בגובה של כ30 מטר, ותחושת העונג בריחוף היא תחושה שלא ניתן להסביר במילים, היא פשוט יוצאת דופן ומדהימה במינה. לאחר הגלישה תוכלו להיכנס לעין המחצבה כדי להתרענן בטבילה נעימה. תוכלו לעיין בתמונות מהרשת אודות גלישת סנפלינג במערת קשת, ולראות את תמונות הנוף המרהיבות, כדי להשתכנע סופית שאכן חוויית הגלישה במערת קשת היא קסומה ומושלמת לחובבי ספורט אתגרי וסנפלינג.

יתרונות של גלישה באומגה

גלישת אומגה היא דוגמא של ספורט אתגרי, בנוסף לסנפלינג, למשל. לא כל אדם יוכל להתחבר לספורט אתגרי, חלק מהאנשים פחות יאהבו את הדינמיות והקסם של הספורט האתגרי, ואילו אחרים פשוט יתמכרו ליתרונות של הספורט האתגרי, ושל גלישת אומגה בפרט. היתרונות של גלישה באומגה הם רבים, כגון: הגברת יצר ההרפתקנות, הגדלת ההתרגשות והאדרנלין בגוף, חיזוק כושר גופני וכן חיזוק הסיבולת של לב וריאה, שמירת משקל גוף תקין על ידי ביצוע גלישה באומגה באופן קבוע לאורך זמן, ובעיקר הגברת החיוניות ותחושת הבריאות הפיזית בגופנו. בנוסף, לגלישת אומגה יש גם יתרונות נפשיים, כגון שחרור אנדורפינים בגוף בעקבות הגברת האדרנלין, ואלו הם הכימיקלים אשר גורמים להם לחוש טוב יותר, נמרצים יותר וגם שמחים יותר. בנוסף, חוויית הגלישה מאפשרת לכם מיקוד וריכוז גבוה, זה יעזור לכם מקד את המחשבות וליצור קשב גבוה יותר. כל מה שאתם צריכים זה סבלנות רבה, וגם אם אין לכם ניסיון בגלישת אומגה, הרי שזה בסדר גמור, ותוכלו לקבל הדרכה על ידי מדריכים מנוסים בתחום סנפלינג וגלישת אומגה. אם אתם מחפשים מידע נוסף, גם אצל בחדרי חרדים תוכלו למצוא מידע אודות גלישה ויתרונותיה של גלישת אומגה עבורכם. 

מעוניינים ביום כיף לעובדים או טיול בר/בת מצווה ייחודי במינו?

אם אתם מחפשים אפשרויות לימי גיבוש לעובדים, לארגן יום כיף מיוחד במינו, אז נוכל להמליץ על ארגון יום כיף בקונספט של ספורט אתגרי, למשל סנפלינג או גלישת מצוקים. זה יכול להיות חוויה יוצאת דופן ומהנה במיוחד, שהעובדים לא ישכחו, ויוכלו ליהנות ממנה מכל רגע. גם אם אתם מחפשים רעיון כדי לחגוג בת מצווה או בר מצווה לילד שלכם, נוכל להמליץ על יום כיף במתכונת של סנפלינג או גלישת מצוקים, הילדים ייראו בכך הזדמנות ליום כיף ייחודי במינו, ולחגיגת בר מצווה או בת מצווה באופן ייחודי במינו. בחברת אשדות גלישת מצוקים תוכלו למצוא מגוון אפשרויות לימי כיף וימי הולדת בסגנון אתגרי, ליום כייפי במיוחד!

האם נדרש ניסיון קודם בתחום הגלישה?

אם אתם מעוניינים לנסות גלישת אומגה או סנפלינג או גלישת מצוקים, אז שתדעו שאתם לא בהכרח צריכים להגיע עם ניסיון קודם בתחום זה. אתם יכולים ליהנות אפילו מפעם ראשונה של סנפלינג או גלישת אומגה, באמצעות ליווי של מדריך מנוסה, שיוכל ללמד אותכם את כל הטכניקות לגלישה בטוחה ויעילה, שגם תגרום לכם הנאה רבה. בגלישה, למשל, חשוב להיות ממוקדים מאוד במהלך גלישת אומגה או גלישת מצוקים או סנפלינג, כדי שלא תחליקו או תפלו, ולכן חשוב לבצע זאת בהתאם להוראות המדריך, וכן להיות זהירים וממוקדים. כך תוכלו ליישם בצורה מוצלחת את חוויית הסנפלינג או הגלישה. אם אתם חוששים מהסכנות של הספורט האתגרי, ועדיין לא התנסיתם בכך בשל החששות הנ"ל, אז נוכל להרגיע אותכם שכל עוד אתם מבצעים את הגלישה בצורה נכונה אז תוכלו ליהנות מגלישה בטוחה שתגרום לכם תחושת אושר גדול ושחרור רמות גבוהות שך אדרנלין והתרגשות רבה הנלווית לכך. נמליץ לכם לנסות לפחות פעם אחת חוויה של גלישה או סנפלינג, מה שאתם מעדיפים, כדי שתוכלו לחוות במלוא העוצמה את התחושה של שחרור האנדרופינים בגוף שלכם, את תחושת האושר העילאי המתפרץ מגופכם, וזו הזדמנות מושלמת ליום כיף שכמותו לא חוויתם בעבר. אל תחכו, בדקו כבר כעת היכן תוכלו לבצע הדרכת סנפלינג מקצועית. 

חברת אשדות גלישת מצוקים: החברה המתאימה עבורכם לארגון יום כיף מהחלומות!

האם אתם מחפשים לארגן יום כיף לעובדים במתכונת של ספורט אתגרי, כגון גלישת מצוקים, אומגה או סנפלינג? זה רעיון נהדר ומקורי במיוחד. אם אתם מחפשים כיצד לקדם את הרעיון עבורכם וליישמו למציאות ליום כיף מושלם, תוכלו להתייעץ בנידון עם חברות המתמחות בארגון יום כיף לעובדים במתכונת של סנפלינג או אומגה, לדוגמא. אחת החברות המומלצות בתחום זה היא חברת אשדות הוותיקה והמנוסה. חברת אשדות גלישת מצוקים היא חברה מהוותיקות בתחום הספורט האתגרי, המציעה לכם מגוון אפשרויות מוצלחות לימי כיף בקונספט אתגרי, כדי שאתם והיקרים לכם, תוכלו ליהנות מכל רגע קסום. חברת אשדות מספקת ציוד גלישה וכן ציוד סנפלינג בחנות שלהם, מספקת ציוד גלישה איכותי במינו, וגם מארגנת, כאמור, ימי גיבוש לעובדים וכן קורסים של סנפלינג. אתם מוזמנים ליצור קשר עם החברה לקבלת מידע נוסף ולבחינת האפשרויות המתאימות ביותר ליום הכיף או לאירוע המיוחד שלכם, שתרצו לארגן אותו בקונספט הספורט האתגרי. אז מדוע אתם מחכים, אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר, צרו קשר כבר היום עם החברה לקבלת הצעה אטרקטיבית עבורכם!

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא עשה טעות לא ניסה שום דבר חדש

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים