שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » חברי כנסת חוסמים את רה"מ בטוויטר
תקדים
לאחר שבנט חסם היום בטוויטר אב שכול שתמך בו בעבר ולאחר שחסם בחודשים האחרונים אלפי אזרחים יצא ח"כ סמוטריץ' בקריאה לחסום את בנט בטוויטר
חסימת בנט ע"י סמוטריץ' | צילום: מתוך הטוויטר של סמוטריץ'

הרצל חג'אג' אביה של סגן שיר הי"ד שנרצחה ע"י בן עוולה העלה תמונה לעמוד הטוויטר שלו שבה מראה כי ראש הממשלה נפתלי בנט חסם אותו בטוויטר בעקבות ביקורת שהשמיע נגד הממשלה שהוקמה.

בדף הטוויטר שלו כתב הרצל חג'אג': "גם אותי חסם ראש ממשלת הטרור נפתלי בנט שידע לבקש שנתמוך בו בבחירות ועכשו לא מסוגל להתמודד עם הביקורת שלי על הקמת הממשלה שלו עם רע"מ תומכי המחבלים עם האמת בפנים עכשו הוא יכול להמשיך לחבק את עבאס תומך המחבלים בשקט וללא ביקורת בלי שנזכיר לו את האמת".

ח"כ בצלאל סמוטריץ' חסם את בנט בטוויטר וכתב: "בנט חוסם ביקורת של הורים שכולים. זו התשובה שלי. מוזמנים להצטרף". החסימה היום של בנט מצטרפת לעוד אלפי אזרחים ברשת שהעלו בשבוע האחרון תמונות שהם חסומים בטוויטר של רה"מ בנט.

ח"כ עמיחי שיקלי חבר מפלגתו של בנט חסם אף הוא את רה"מ וכתב לסמוטריץ': "בצלאל ידידי יפה עשית. מצטרף. לא חוסמים הורים שכולים, בטח לא כאלו שסייעו לך להתמנות לתפקיד ראש הממשלה".

ח"כ קטי שיטרית הצטרפה אף היא לח"כ סמוטריץ' וחסמה את רה"מ בנט: "מי שחוסם משפחות שכולות שתמכו בו הוא פחדן ושקרן, ולכן הוא נחסם".

ח"כ אוריאל בוסו חסם את בנט וכתב: "מזדהים עם משפחות הַשְּׁכוֹל"

ח"כ יואב קיש חסם אף הוא וכתב: "הצטרפתי. מי שחוסם הורים שכולים הוא לא מעניין אותי".

ח"כ שמחה רוטמן מצטרף לגל החוסמים את בנט בטוויטר: "אין שום דבר מעניין או חשוב שאני רוצה לראות ממי שחוסם משפחה שכולה. זה נכון על כל משפחה שכולה, אבל צריך באמת להיות סוג מיוחד של נוכל ציניקן כדי לחסום את המשפחה השכולה שניצלת בלי בושה וששכנעה אנשים להצביע לך".

ח"כ אופיר סופר: "ראש ממשלה שלא מסוגל להביט למשפחות השכולות בעיניים. אין זה פלא שמי שלקח את ראשות הממשלה עם 6 מנדטים בלבד, חוסם כעת ברשתות החברתיות אב שכול שהיה בין תומכיו".

ח"כ אופיר כץ: "לחסום אב שכול. כל פעם שנדמה שהוא מגיע לתחתית, הוא מפתיע בשפל חדש".

ח"כ גלית דיסטל אטבריאן: "שפל המדרגה: נפתלי בנט חסם הערב את הרצל חג'ג', האב השכול של סגן שיר חג'ג' הי"ד והאיש שנפתלי לא הרפה ממנו תוך דרישות תמיכה פומבית לפני הבחירות. אין מילים. בחיי שאין מילים".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
התקשורת, כמו אש, היא משרת נהדר, אך אדון נורא
(ג'יימס פנימור קופר)

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים