שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » חברי הכנסת של ימינה התכנסו בביתו של בנט
אורבך מתלבט
בישיבה נכח ח"כ אורבך, שמשך את חתימתו והבאה אחריו ברשימה פינטו • ח"כ אביר קארה נשאל אם הלחצים של נתניהו יובילו לפירוק המפלגה והשיב: "אף אחד לא יצליח"
נפתלי בנט | צילום: ערוץ כנסת

הבוקר (שישי) סיעת ימינה התכנסה ברעננה למשך שעתיים, בפעם הראשונה מאז החתימה על ההסכם להקמת ממשלת בנט-לפיד. זו גם הייתה הפעם הראשונה שבה חברי הסיעה נפגשו באופן רשמי מאז שח"כ ניר אורבך החל לשקול את התנגדותו למהלך – ובכך לסכן את הקמת הממשלה.

לישיבה הגיעה גם שירלי פינטו, מספר 8 בימינה, שאמורה להיכנס לכנסת אם ניר אורבך יחליט לפרוש. ח"כ אורבך בתשובה לשאלה של עיתונאים התום הישיבה אם הייתה פגישה מוצלחת: "תמיד זה פגישות מוצלחות. יהיה טוב".

ח"כ אביר קארה אמר בכניסה לישיבה כי ע"ם ישראל מאוחד וחזק. בשני הצדדים יש אנשים שאוהבים את עם ישראל, זה מה שקורה פה. כולם צריכים להתחבק. אף אחד לא יצליח לשבור אותנו, להיפך – אולי אנחנו נצליח לצרף כמה שיותר אנשים, כל עם ישראל צריך להצטרף לממשלה הזו".

אחרי המפגש הוסיף קארה כי הייתה "פגישה מעולה, עולים הרבה דברים טובים. בואו נראה, אולי נצליח להביא את שיקלי. אני חושב שגם לו עדיף לבוא איתנו כי הוא עוד אצבע חזקה ימנית שיכולה לתת לנו עוד כוח". על כך שיקלי נגד, אמר קארה: "בסדר, זה יעבור לו".

ח"כ מתן כהנא מימינה אמר הבוקר בראיון ל'גל"צ': "ניר אורבך הוא אדם אידיאליסט ויקר, חבר קרוב. אנחנו מבינים שהוא לא ימנע את המהלך של הקמת הממשלה. אכן מופעל עלינו לחץ כבד, אבל אני סומך על כל חברי הסיעה שמבינים את המצב בו אנחנו נמצאים. בסוף הממשלה הזאת תקום".

יו"ר הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ' בפניה מיוחדת לציונות הדתית ולמחנה הלאומי: "בואו נביט קדימה – ביחד. נרים את הראש ונזקוף את הגב. יש לנו דרך גדולה, יש לנו ערכים גדולים, רוב העם איתנו ואנחנו ננצח. אז נכון, שבוע מאד לא פשוט עבר על כולנו, שבוע כואב בו ראינו את מי שחשבנו כשותפים לדרך, מפנים עורף והולכים להקים ממשלה רעה שנשענת על תומכי טרור אנטי ציונים".

"אבל אנחנו לא מתייאשים, נמשיך לעשות הכל כדי למנוע את הממשלה הרעה הזו, וזה עדיין אפשרי, וגם אם חלילה לא נצליח אנחנו לא מתייאשים מהמדינה הנהדרת שלנו ומהדרך הגדולה בה אנו מאמינים. נזקוף את קומתנו, נדבק בדרכם של יהושוע וכלב, נאחז באמונה בצדקת הדרך ואין לי ספק שבע"ה נעשה ונצליח", דברי סמוטריץ'.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים