שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » זעם על פרובוקציית "אחים לנשק": במכתב התנצלות כתבו "זו לא דרכנו"
"אחים לנסיעה"?
קבוצת "מוחים" עלתה על אוטובוס שנסע מאשדוד לבני ברק | כמה פעילות החלו לשיר במהלך הנסיעה ובתיעוד ניתן לראות נוסעים חרדים מכסים את אוזניהם בתגובה
אוטובוס אגד | צילום: ארכיון אגד

בעקבות הזעם הציבורי על התיעוד שבו נראות נשות הארגון נוסעות בקו אוטובוס חרדי, ובכוונה תחילה שרות כדי להכשיל את הבחורים והאברכים בנסיעה, פרסמו היום מטעם מחאת "אחים לנשק" מכתב התנצלות ובו הם כותבים "התנהלות לא נאותה מצד חלק מפעילינו".

עוד כתבו במכתב: "פרויקט "אחים לנסיעה" יצא לדרך במטרה לייצר שיח כנה ואמיתי עם אחינו ואחיותינו החרדים בעת שבה נראה שהפערים בינינו רחוקים מתמיד. זאת כהמשך לעמדת ההסברה שהצבנו בלשכת הגיוס בה במשך כחצי שנה ניהלנו שיח עם הבאים וההולכים על חשיבות הגיוס לצה"ל והחלוקה בנטל".

"לצערנו", נכתב בהודעה שמסרו "בנסיעה משותפת שהתקיימה אתמול התלהטו הרוחות, מה שהוביל להתנהלות לא נאותה מצד חלק מפעילינו ואנו מצרים על כך. זו אינה דרכנו".

לדבריהם, "המחאה שלנו היא לא מול אחינו החרדים אלא במנהיגים מפלגים שמובילים את ישראל לדיקטטורה, ואנחנו קוראים לכלל אזרחי ישראל לשמור על כבוד הדדי גם בעת מתוחה כמו זו".

כזכור, אמש עלו נשות תנועת המחאה "אחים לנשק" לקו אוטובוס שבו נסעו בחורים חרדים צעירים והחלו לשיר באוזניהם למרבה האירוניה "הבאנו שלום עליכם", כשהם כלואים באוטובוס באמצע נסיעה ונאלצים לחסום את אוזניהם בשל הסיטואציה המתריסה.

התיעוד שהופץ ברשת זכה בשעות האחרונות למתקפות מימין ומשמאל נגד המעשה הפרובוקטיבי המכוער שאין לו שום תכלית, מלבד שנאה, רשעות ואכזריות.

הצטרפו ועקבו אחר

7 תגובות

  1. שלום,
    אתם השמאלניים, אחים לנשק, וכל האירגונים של השמאל רעים ורשעים, ולאלה אני מביא ציטטה: "נותן לרשע רע כרישעתו", ואני מפרש להלכה למעשה: הארץ תקיא אתכם, ואם לא תקיאו את עצמכם לבד, בסוף אתם תעזבו את הארץ, ואני בטוח שישנם רבים ממכם שכבר על מזוודות.
    יום טוב.

  2. חברי הגיע זמן שתעשו חשבון נפש על כל עוגמת נפש שגרמתם במשך 7 חודשים לא הועלתם בום דבר טוב זאת לא המטרה .אפשר להפגין בצורה נאותה יותר בלי שטיות והתלהמות דמוקרטית לכן אפשר לואמר שהוצאתם די ומספיק את כל הקיטור שהיה דחוס בתוך הבטן כעת באמת תחזרו לעצמכם תתחילו לעשות חשבון נפש היכן טעיתם היכן לשפר לפעם הבאה בצורה נאותה יותר כלפי האחים שלכם החרידים הם לא חרידים כמו חילוני שמאלני הוא לא שמאלני מהנגזרת שניני יהודים
    אנחנו בני עם אחד בני אברהם יצחק יעקב חודש אלול חודש מעשים טובים אתם כולכם אם יש לכם אומץ גיבורים תעשו תהלוכה מאורגנת בבני ברק תל אביב וברמקולים תבקשו סליחה ומחילה שפגעתם באחים שלכם כי שנינו ניתן דין וחשבון בעוד פחות מחודש לאבינו שבשמיים כך אתם תוכלו להיות מנוקיים וגדולים יותר אחרת נכשלתם רק דרך של אהבה ושלום תיהיה הצלחה בסד.תודה

    אחים אנחנו דרך ארך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
גם מסע בן אלף קילומטרים מתחיל בצעד אחד קטן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים