שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » זהבה גלאון מתפטרת: "תוצאות הבחירות הן אסון למרצ ואסון למדינה"
בלי מרצ
ו"ר מפלגת מרצ תתפטר בשבוע הבא מראשות מרצ | לאחר שלא עברה את אחוז החסימה, ולראשונה מאז שנוסדה נותרה מחוץ לכנסת
קמפיין חוצות - מרצ

יו"ר מרצ זהבה גלאון פרסמה הודעה לאנשי מרצ ובו הודיעה על התפטרותה מראשות המפלגה בשבוע הבא, לאחר שמרצ לא עברה את אחוז החסימה ונפלטה מהכנסת לראשונה מאז הוקמה בשנת 1992. במפלגה מסרו בתגובה להודעה כי בשבוע הבא תתכנס הנהלת המפלגה ושם תודיע גלאון על תכניתה לעתיד, עוד הוסיפו במפלגה כי "בכל מקרה גלאון תישאר בתפקידה לפחות עד סוף השנה ותמשיך לסייע ולפעול בענייני מרצ".

עוד כתבה גלאון בהודעתה "לצערי הבוחרים שלנו קנו את קמפיין "המפלגה הגדולה"  והעדיפו לחזק את יאיר לפיד מול ביבי. בגלל שלקחתי על עצמי את המשימה הזאת, אני רוצה להגיד את זה הכי ברור, האחריות היא כמובן גם עליי".

עוד מבחזית החדשות

גלאון התייחסה לקבוצות שונות שהאמינו במרצ ובחרו בה "אתם לא לבד, הערכים של אהבת אדם, חרות וחופש, הם לא רק שלכם. הם משותפים למיליוני אנשים בכל העולם. הניצחון של הצד הימני, עם השותפים הגזעניים והמדכאים, הוא לא באמת ניצחון. יש מספר שווה של ישראליות וישראלים בצד אחד ובצד השני, שמאמינים בשוויון, בזכויות אדם, בסיום הכיבוש ובצדק חברתי. תראו מה קורה בכל המדינות בעולם שעוברות עכשיו גל של ניאו פאשיזם, נעמדת מולם רוח אנושית גדולה, שמקורה ברעיון שכל בני האדם נולדו שווים. אף כהניסט, אף פאשיסט, אף גזען לא יכבה את הרוח הזאת".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
צחוק משכח כאבים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים