שיתוף
תגובות
חדשות » זדורוב: אמרתי לאמא של תאיר מההתחלה "לא הרגתי את הבת שלך"
מייד לאחר זיכויו אמר זדורוב "אקח את הילדים שלי לטייל" | הוא הודה לתומכיו ששרו לו מחוץ לבית המשפט | זדורוב נשאל האם יבקש פיצויים, תשובתו הייתה: לא
בית המשפט העליון | צילום: דוברות הרשות השופטת

רומן זדורוב אמר הבוקר (יום חמישי), בתגובה ראשונה לזיכויו בבית המשפט המחוזי בנצרת הבוקר (חמישי) אמר זדורוב: "אמרתי לאילנה ראדה מההתחלה, אני לא הרגתי את הבת שלך. האמת ניצחה. אני מאושר".

זדורוב הודה לתומכיו, ששרו לו מחוץ לבית המשפט "הוא זכאי, אוהבים אותך רומן". לדברי זדורוב, "תודה לכולם. תודה לכל הקהל שהיה איתי ואיתנו ועזר לנו. הייתי כלוא בבית עכשיו, ואני שמח שהכול נגמר. אקח את הילדים שלי לטייל".

עוד מבחזית החדשות

זדורוב נשאל האם ידרוש פיצויים מהמדינה והוא השיב: "לא, שום דבר. אני לא מדבר על הדברים האלה. אני קודם כול רוצה לחזור הביתה, לילדים. יש לי יותר מדי רגשות". לדבריו, "המחשבות שלי נשארות אצלי לגבי מי רצח אותה, אני לא רוצה לדבר. אני חושב שיגלו את התשובה והיום הזה יגיע".

מוקדם יותר הודיע ראש הרכב השופטים בבית המשפט המחוזי בנצרת השופט אשר קולה על זיכויו של זדורוב, שהורשע שלוש פעמים ברצח הנערה תאיר ראדה בבית הספר "נופי גולן" בקצרין ב-2006. זיכויו של זדורוב התקבל בדעת רוב של שני שופטים מול אחת. השופטת תמר ניסים שי, שהייתה בדעת מיעוט שלא התקבלה, נימקה את עמדתה ואמרה כי "הודאתו של זדורוב הייתה מפורטת ועשירה ולא ניתנה מתוך פחד". לדבריה, "זדורוב אשם מעבר לכל ספק סביר".

השופטת תמר ניסים שי אמרה כי על אף עמדתה, שלפיה יש להאשים את זדורוב, "מלאכת החקירה לא הייתה מושלמת". לדבריה, "לא נעלם מעיניי שתמונת הראיות אינה מושלמת, לא לכל ממצג בזירה נמצא הסבר חד משמעי". עם זאת, אמרה: "לא כל אי התאמה מהווה ספק סביר בנוגע לאשמה, ולא כל סימן שאלה הוא סיבה לזיכוי".

עורך דינו, ירום הלוי, טען כי דעת המיעוט של השופטת שבחרה להאשים את זדורוב היא "תלושה מהראיות". לדבריו, הוא מקווה שלא יוגש ערעור. "שני שופטים בדעת הרוב. הם התרשמו ממנו שמדובר באדם תמים, ישר דרך, לא פצצה מתקתקת של עצבים ודווקא אדם כנוע. כאדם כנוע, סחטו ממנו את ההודאות במרמה, באיומים".

עוד הוסיף ירום הלוי: "רומן יוכל לצאת בפסח לראשונה אחרי 17-16 שנה, עם הילדים שהוא לא הכיר. עם הבן שנולד חודש לפני המעצר. הוא יוכל לחגוג חג פסח כהלכתו. לאדיר חבני א"ק אני לא אתייחס. גזרתי על עצמי במחשבה מתוכננת שלא לדבר על א"ק. לא מגיע לה שהשם שלה ביום חג של רומן יעלה על דל שפתותיי. אני אסתפק בזה שאמת דיברתי ואמת אמשיך לדבר".

אילנה ראדה, אמה של תאיר, פרה בבכי מחוץ לאולם בית המשפט. "סוף סוף, אחרי 16 שנים של שקרים. המלחמה רק מתחילה. זה טיוח של הפרקליטות. מדינת ישראל רצחה את הבת שלי". היא האשימה את הפרקליטות ואמרה כי עכשיו צריך "להתחיל לחפש את הרוצחים". לדבריה, "מה שנעשה פה ובפעם הראשונה בהיסטוריה משפט אמת וצדק. אנחנו יודעים לאן ללכת כדי לחפש את הרוצחים".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
רק אלה שיסתכנו ללכת רחוק מדי יכולים אולי לגלות עד כמה רחוק אפשר ללכת

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים