שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות חרדים » קהל חסידים » התרגשות רבה בדינר "מקושרים לדורות" בקהילת "ישועות משה" ויזניץ בביתר עילית
ברוב פאר והדר
הדינר המפואר נערך ברוב פאר והדר במלון טנטור הילס בירושלים סמוך לקבר רחל, השתתפו בו בני הקהילה, אשר הרימו תרומתם קודש למען השלמת הבנין | צילום: חיים טויטו
תגיות:
האדמו"ר מויז'ניץ | צילום: חיים טויטו

הדינר המפואר למען בניית בית המדרש המפואר – בניין קהל עדתינו 'ישועות משה' בגבעה ב' בביתר עילית, ולהתכנסות כללית לכל עדת קהילת ויזניץ בביתר, נערך ברוב פאר והדר במלון 'טנטור הילס' בירושלים סמוך לקבר רחל, השתתפו בו בני הקהילה, הוריהם ואורחיהם, אשר הרימו תרומתם קודש בתרומות הגונות למען השלמת הבניין ההולך ונבנה בקצב מואץ.

קדמו לדינר זה, שנים רבות של תכנון וסידורים בירוקרטיים, כאשר לאורך כל הדרך עשו העסקנים מאמצי על להביא לבנייה של בית מדרש מפואר, אשר יענה על כל צרכיה של הקהילה המתפתחת. בראש חודש תמוז האי שתא, ירה מרן האדמו"ר שליט"א את אבן הפינה, במעמד מצומצם שנערך ב'עמק האלה' טרם נסיעת מרן רבינו שליט"א לאירופה. ולאחר מכן שולבה אבן קודש זו בין יציקות הבנייה ברוב שיר ושבחה ובמעמד כל בני הקהילה.

בחצי השנה האחרונה, נשמעות הלמות הפטישים והכלים הכבדים באתר הבנייה. העבודות בשטח מתקדמות במהירות תחת ניצוחם של העסקנים הנמרצים, ראשי וועד קרן הבנין, הרב יואל פרוליך שיחי' – חבר מועצת העיר ביתר והר"ר ישראל חיים ורטהיימר שיחי', ובסייעתא דשמיא, מסתיימות כבר היציקות לקומה הראשונה של בית המדרש, בשאיפה ובתפילה כי בקרוב יוכלו מתפללי בית המדרש לחנוך את בית המדרש המפואר ברוב פאר והדר. 

במרכז האירוע הוצג המיצג האומנתי "בנים לבניך". המיצג ביטא בצורה מיטבית את הצורך הגדול בבניית בית מדרש מפואר, ועל רב הטוב המצפה לבני הקהילה עם חנוכת בית המדרש ובקשר שלהם למרכז חייהם ולמורשת בית אבותיהם.

את דבר העיר ביתר הביא ראש העיר הרב מאיר רובינשטיין שליט"א שזכה לשבחים על עמידתו למען קהילת ויזניץ ומוסדותיה בעיר ביתר בלבביות ובאוזן קשובה לכל צרכי התפתחות הקהילה. את המעמד הנחה ברוב כשרון ראש העיר אלעד הרב ישראל פרוש שליט"א.

משב"ק האדמו"ר שליט"א הרב שאול גרינברגר שליט"א הלהיב את הציבור בדברותיו בגודל החשיבות להקים שטיבל חסידי והשפעתו הכבירה על נפשות האברכים ודורותיהם מתוך התקשרות למורשת רבותינו הקדושים למעלה בקודש.

גולת הכותרת של הדינר היתה השתתפותו של מרן רבינו שליט"א, אשר נענה לבקשת עסקני הקהילה, והואיל לפאר ברוב פאר והדר את מעמד הדינר. מרן האדמו"ר שליט"א אשר מלווה את קהילת 'ישועות משה' בביתר על כל צעד ושעל, ומאיר נתיבותיהם נשא מדברותיו את המשא המרכזי ובירך את העסקנים והתורמים לבניית היכלות הקודש לתורה ולחסידות, ויצא מגדרו לאות חיבה לעסקנים ולקהילה הקרובה לליבו, בהקדישו למעלה משעתיים להשתתף בכל מהלך ההתרמה. 

נכבדי התורמים זכו לעבור אל מול פני הקודש לברכה והצלחה בכל מעשה ידיהם ולקבל מנחת קודש מיוחדת זמירות שבת וסידור תפילה בכריכת עור חתומים בטבעת המלך ע"י האדמו"ר שליט"א.

רובם של בני הקהילה, התחייבו והתאמצו מעל ומעבר למשוער ולמצופה, למען בניית הבניין, ובסיומה הוכרז כי המגבית הוכתרה בהצלחה כאשר עברו את היעד והגיעו לכ2.5 מליון שקל בהצלחה מרובה ובסייעתא דשמיא גדולה, ובקרוב יוכלו לברך על המוגמר, בורא עולם בקניין ישלים זה הבניין.

1 הדינר המפואר למען בניית בית המדרש
צילום: חיים טויטו
2
צילום:
3
צילום:
4
צילום:
5
צילום:
6
צילום:
7
צילום:
8
צילום:
9
צילום:
10
צילום:
11
צילום:
12
צילום:
13
צילום:
14
צילום:
15
צילום:
16
צילום:
17
צילום:
18
צילום:
19
צילום:
20
צילום:
21
צילום:
22
צילום:
23
צילום:
24
צילום:
25
צילום:
26
צילום:
27
צילום:
28
צילום:
הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים