שיתוף
תגובות
תוכן שיווקי » התמודדות עם לחץ בדייטים – השיטות שאתם חייבים להכיר
| צילום: 123RF

בשיתוף פרמה גורי

החיפוש אחר זוגיות טובה עובר בדייטים, ורבים מוצאים את עצמם נרגשים, אך בעיקר לחוצים לקראת הדייט הבא. במיוחד אם מדובר בבליינד דייט המלווה בחוסר וודאות בנוגע לפרטנר ולמידת ההתאמה. 

יש מי שלא מצליח להירדם לפני דייט ועלול למצוא את עצמו נאבק בזיעה קרה, רעד בלתי נשלט, פעימות לב עוצמתיות וחשש מפני המפגש ואפילו לבטל את הדייט רק מתוך לחץ. 

אל תתנו ללחץ מפני דייטים למנוע מבעדכם למצוא אהבה. חשוב לאמץ שיטות להירדם על מנת לישון טוב בלילה לפני הדייט וליישם דרכים ושיטות לצורך התמודדות עם לחץ בדייטים. 
לפניכם מספר טיפים לפגישות זוגיות רגועות יותר:

להפוך את הדיבור השלילי לחיובי
מכירים את המחשבות הטורדניות שמונעות מבעדכם להתמקד ברגע וליהנות מהסיטואציה? אלה שאומרות שבטח זה יהיה דייט גרוע והפגישה תהיה כישלון חרוץ?
נסו להמיר את המחשבות השליליות במחשבות חיוביות: שיש למה לחכות ואולי הפעם תצפה לכם הפתעה טובה ושגם אם לא יצא מזה סיפור אהבה ענק – עדיין יצאתם ואכלתם טוב או שתיתם והכרתם בן אדם חדש.

דמיון מודרך וקשיבות לרגיעה בדייטים
נסו להתמקד בהווה ובדייט עצמו ולא לחשוב כל הזמן על מה יהיה אם…
מיינדפולנס היא טכניקה שמסייעת לכם להתרכז בהווה ולקבל את המחשבות הביקורתיות בהבנה מבלי לתת להן מקום. נסו לתרגל נשימות עמוקות על מנת להפחית את רמת הדריכות.
טכניקה של דמיון מודרך עשויה לסייע, לנסות לשחזר סצנה נעימה בראש לפני הדייט עצמו, זיכרון וחוויה טובים או אפילו לחשוב על עצמכם בדייט עוד לפני שהתחיל, אך מייצרים קונטקסט נעים וכשהדייט יתחיל בפועל – תהיו כבר במקום טוב ורגוע יותר להתמודד עמו. 

טכניקת סריקת הגוף
ישנה טכניקה של מדיטציה שיכולה להפחית את רמת הלחץ בדייטים הנקראת טכניקת סריקת הגוף, ומטרתה למקד את תשומת הלב בכוונה על מנת לפרוץ חסמים. במהלכה אתם סורקים לאט את הגוף שלכם מלמעלה כלפי מטה תוך התמקדות באזורים שונים ומנסים לחוות גם את הריחות, המראות, התחושות עד שאתם מרגישים יותר רגועים ויותר בשליטה.

חשיפה עצמית כבר ניסיתם?
רבים אינם משתפים בלחץ שלהם אחרים ובוודאי לא את הפרטנר לדייט מתוך מחשבה שזה יפגע בתדמית שלהם או שישפטו אותם לחומרה. אבל לפעמים חשיפה עצמית יכולה דווקא לעורר סימפטיה ולחבר ממקום של אינטימיות, וגם אם אתם לא מבצעים זאת בזמן אמת, נסו לתרגל חשיפה עצמית בה אתם מספרים למישהו (אפילו למראה) מה אתם חושבים ואיך אתם מרגישים ולפעמים פריקת הרגשות והמבוכה יכולים בהחלט לסייע להגיע למקום מאוזן ובטוח יותר. 

תמציות פרחי באך יכולות לסייע בהתמודדות עם לחץ בדייטים או בסיטואציות יומיומיות מלחיצות אחרות. תמצית רסקיו לדוגמא מיועדת לתמיכה בהתמודדות עם לחץ בסיטואציות זמניות ויומיומיות.
נסו להרגיע את עצמכם לקראת הדייט עצמו ככל שניתן וגם במהלכו כל פעם שאתם חשים שהמתח גואה או מפלס הלחץ עולה, להפחית באמצעות נשימות, מודעות לסיטואציה ולהתנהגות ומחשבות חיוביות.  

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם לא נשנה כיוון, סביר להניח שנגיע לאן שאנו הולכים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים