שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » התוכנית של האוצר: חוגי ליבה לילדים חרדים לאחר הלימודים למי שרוצה
התוכנית: מסגרות לימוד חינוכיות המלמדים מקצועות ליבה בשעות אחר הצהריים ורק לאלו שמעוניינים | לפי הסקר: 44% מההורים החרדים רוצים שילדיהם ילמדו אנגלית
'חומש סעודה' בחיידר סאטמר | צילום: באדיבות המצלם

העיתון "ישראל היום" מפרסם היום (שישי) כי משרד האוצר שוקל בימים אלה ליצור מסגרות חינוכיות ללימוד לימודי ליבה, מתמטיקה, אנגלית, מחשבים ומדעים בשעות אחר הצהריים, על בסיס רצון ההורים.

על פי התוכנית, ינוהלו מסגרות אלו על ידי גופים פרטיים, כמו קרנות חינוך המתעסקות עם החברה החרדית. הלימודים יהיו בסבסוד חלקי של המדינה, כאשר המטרה היא, לאפשר לכל ילד חרדי, אשר הוריו מעוניינים בכך, ללמוד את מקצועות הליבה ללא שהדבר יפגע בלימודי הבוקר. ההערכה היא כי היענות הציבור החרדי תהיה נמוכה לפחות בשלב הראשון.

עוד מבחזית החדשות

סקר של המכון הישראלי לדמוקרטיה מצא כי 44% מההורים החרדים, שילדיהם לא לומדים אנגלית בבית הספר, רוצים שילדיהם ישתתפו בחוגים לאנגלית מחוץ למסגרת הבית ספרית.

הצטרפו ועקבו אחר

3 תגובות

  1. חס ושלום!!!! נשמע כמו היוונים!!!בהתחלה הכל ברשות ולא חובה ח"ו!!!! חכו חכו אחכ אם חס וחלילה ההענות תתגבר ,הם לא יהססו להכניס את זה גם בתוך המסגרת הרגילה!!!כמובן על פי הסקרים השקריים שלהם!!!!! מי בדיוק ילמד אותם את כל השטויות האלו????? איזה חרדים יראי השם ירצו להשתתף במיזם הזה?????? יכול להיות שיש את אלה שמבינים בחשבון אנגלית וכו… אבל ללכת ללמד את הילדים???? לא בא בחשבון!!!!!!!!לא משנה שאף חרדי עם קצת שכל לא יחשוב בחיים שכמעט חצי מהחרדים רוצים לימודי ליבה!!!! למה להכניס שטויות לראש!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היכולת החשובה בחיים היא היכולת להשתנות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים