שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » התהפכו היוצרות? אוקראינה שוב תקפה ברוסיה
גורם רוסי מסר כי מתפקת מתקני גרעין בעיר סמולנסק הותקפו על ידי מל"טים אוקראינים | גורמים במוסקבה מזהירים כי "המלחמה גולשת לשטחה של רוסיה"
התקפה בקייב | צילום: שאטרסטוק

גורם רוסי מסר הבוקר (שישי) לרשת CNN כי אוקראינה תקפה ברוסיה מתקני אנרגיה בעיר סמולנסק באמצעות מל"טים, אך לא נגרם נזק. בנוסף, על פי דיווחים מכלי התקשורת ברוסיה, אוקראינה תקפה במהלך הלילה את העיר קורסק, ונגרם נזק למספר מבנים בעיר. גורמים במוסקבה מזהירים כי התקיפות האחרונות שבוצעו על ידי אוקראינה, מראים כי המלחמה גולשת לשטחה של רוסיה.

באוקראינה דיווחו כי שני בני אדם נפצעו במהלך תקיפות של הצבא הרוסי באזור הבירה קייב. משרד התובע הכללי במדינה ציין כי הפצועים הם ילד בן 11 וגבר נוסף כבן 68 שאושפז בבית חולים. חיל האוויר של אוקראינה מסר כי סך הכל יורטו בהלך הלילה כ-15 טילי שיוט, ו-21 כטב"מים איראניים מדגם שיהאד-136.

עוד מבחזית החדשות

בתוך כך, איגור גירקין, מנהיג הכוחות הבדלנים במחוז דונייצק לשעבר, הידוע כמי שמבקר את פוטין באופן פומבי, אמר כי "כוחות הצבא של אוקראינה מצאו את החולשה היחסית של הקרמלין". לדבריו, "האויב (אוקראינה) באמת התחזק, יצר צבא שמוכן לקרב". בהודעה שפרסם בחשבון הטלגרם שלו, דחה את "ההצלחות" של הצבא הרוסי לאחרונה, וציין כי "אוקראינה לא מתביישת בכלום, היא מרגישה מספיק חזקה, ומבינה את הכוח הנוכחי שלה מול החולשה היחסית של מוסקבה".

עוד אמר גירקין כי "מבחינה מבצעית סביר להניח שמפקדים רוסים בשטח מנסים לגייס כוחות מילואים ולמקם אותם במקומות שבו הם מאמינים שתתרחש "מתקפת הנגד" של אוקראינה".

לאחרונה, תקף גירקין את הפיקוד הצבאי הבכיר של רוסיה ואמר כי "אידיוטים מובילים את המלחמה באוקראינה". כמו כן, הדגיש כי "כוחותיו של נשיא רוסיה ולדימיר פוטין הנלחמים באוקראינה הולכים לקראת תבוסה צבאית באוקראינה". לדבריו, "יש לזה השפעה שלילית ביותר על המצב בכל המדינה, בכל המדינה שלנו", "אני לא מפחד לומר שאנחנו הולכים לקראת תבוסה צבאית", חזר. "במהלך החורף, לא הצלחנו לדחוף את האויב אחורה אפילו 10 קילומטרים מדונייצק וזה לא בגלל שעזבנו את חרסון. התגלגלנו אחורה מאזור חרקוב. ​​התגלגלנו אחורה מקרבת קייב.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים