שיתוף
תגובות
חדשות » התדהמה והתגובות ברשתות החדשות בעולם
הניו יורק טיימס, CNN, sky news, BBC עצרו את שידוריהם על מנת לסקר את פיטורי שר הביטחון יואב גלנט ואת ההפגנות שפרצו בעקבות כך ברחבי המדינה
הפגנה בתל אביב | צילום: רשתות - שימוש לפי סעיף 27א לחוק

הידיעה על פיטורי שר הביטחון יואב גלנט אמש (ראשון) על רקע קריאתו לעצור את החקיקה, הכתה בתדהמה את אמצעי התקשורת בעולם. הניו יורק טיימס, CNN, sky news, BBC ורשתות חדשות גדולות נוספות עצרו את שידוריהם על מנת לסקר את הנעשה בישראל.

Sky news הבריטית קטעה את שידוריה על מנת לדווח על הצעד והדגישה את העובדה שרק אמש קרא גלנט לעצור את החקיקה. בניו יורק טיימס הקדישו את הכתבה הראשית באתר לאירוע הפוליטי. בטלוויזיה העולמית אף שידרו את נאומו של גלנט.

עוד מבחזית החדשות

רשת התקשורת CNN קטעה את שידוריה הרגילים ועברה לדיווח על המחאות ברחבי הארץ בחודשים האחרונים על רקע משבר הרפורמה המשפטית. בראש הכתבה באתר נכתב: "ראש הממשלה הישראלי בנימין נתניהו מפטר את שר הביטחון שלו – לאחר שזה קרא להפסקת החקיקה המשפטית".

באתר הניו יורק טיימס דיווח על הפיטורים, בכותרת הראשית שלו באתר האינטרנט, מה שנחשב לצעד יוצא דופן: ״ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו פיטר את שר הביטחון שהפציר לדחות את התוכנית למהפכה במערכת במשפט״.

הצטרפו ועקבו אחר

2 תגובות

  1. ניו יורק טיימס וה CNN שמאלנים שאין שאלה עליהן שתומכים בכל מה שקשור להחליש את ישראל..

    1. שמאלנים,שמלאנים! זו גאווה להיות שמאלני! היום יותר מתמיד!
      וגם אם כן,אז מה,ובמיוחד שהדיווח הוא נכון!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים