שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » התגובות במערכת הפוליטית: "הטרור הערבי הרצחני מתדפק על דלתנו, חייבים להקים ממשלה לאומית מיד"
הפיגוע בירושלים
"כוח ההרתעה נשחק לחלוטין, מיום ליום הטרור מרים ראש ובתעוזה רבה. דם יהודי אינו הפקר" | בן גביר: לחזור לסיכולים הממוקדים, להפסיק את החפלות בבתי הסוהר
הכובע, התפילין והקורקינט בזירת הפיגוע בכניסה לירושלים | צילום: חזקי ברוך

ראה"מ המיועד נתניהו: "מתפלל לשלום הפצועים בפיגוע המשולב הבוקר בירושלים ומחזק את ידי כוחות הביטחון שפועלים בשטח". ח"כ בועז ביסמוט מ'הליכוד' הצטרף: "אני שולח איחולי רפואה שלמה לפצועים ומחזק את הלוחמים וכוחות הביטחון בפעילותם לתפוס את מבצעי הפיגוע".

ח"כ יואב בן צור מש"ס כתב: "הפיגועים הרצחניים הבוקר בעיר הבירה מחזירים אותנו לתופת והימים הקשים והמדממים באינתיפאדה השנייה. לצערי, כוח ההרתעה נשחק לחלוטין, מיום ליום הטרור מרים ראש ובתעוזה רבה מכה בנו ללא רחם. דם יהודי אינו הפקר, אני קורא למערכת הביטחון הגיע העת לפעול בנחישות ובעוצמה, לצאת במבצע רחב היקף מול אותם מחבלים צמאי דם, ולבוא איתם חשבון. בשעות כואבות אלו מחזק את משפחות הפצועים ומתפלל לרפואתם ולהחלמתם במהרה

יו"ר "הציונות הדתית" ח"כ בצלאל סמוטריץ' כתב: "בוקר קשה בירושלים. ‏מחזיר אותנו אחורה למראות שהמח זוכר אבל הלב רוצה לשכוח. ‏בשעה זו אני מבקש רק לשלוח רפואה שלמה לפצועים וחיזוק וחיבוק גדול לכוחות הביטחון". עוד אמר, כי "הגיע הזמן להקים ממשלה. הטרור הערבי הרצחני מתדפק על דלתנו, חייבים להקים ממשלה לאומית מיד! אני קורא לראש הממשלה המיועד נתניהו לכנס את ראשי הסיעות כדי להגיע להסכמות ולהקים באופן מידי ממשלת ימין שתעשה שינוי אמיתי ותחזיר את הביטחון לאזרחי ישראל".

ח"כ יואב גלנט, המועמד לתפקיד שר הביטחון, התייחס לפיגוע ואמר: "בבוקר קשה זה אנו מקבלים תזכורת כואבת לאכזריותם של גורמי הטרור. ‏כך זה לא יכול להימשך – חיוני להחזיר את ההרתעה ומיד. ‏איחולי החלמה לפצועים. ‏נרדוף ונשיג את אויבינו".

חבר הכנסת מתן כהנא הגיב גם הוא וכתב: "עם ישראל מתעורר לבוקר קשה בירושלים. אני סומך על כוחות הביטחון שלא ינוחו עד שיבואו חשבון עם בני העוולה שבצעו את הפשע הזה. מתפלל להחלמתם המלאה של הפצועים, אל נא רפא נא להם".

השר לביטחון פנים המיועד, איתמר בן גביר אמר בזירת האירוע: "אומר בצורה פשוטה: צריך לנתק את השרשרת הזאת, צריך לגבות מחיר מהטרור. זה אומר לחזור לסיכולים הממוקדים, זה אומר להפסיק את החפלות בבתי הסוהר. לגבות מחיר מהטרור זה אומר שהבוקר בבתי הכלא הבטחוניים הכל צריך להיות סגור, אין יוצא ואין בא".

יו״ר יהדות התורה, חה"כ הרב יצחק גולדקנופף אמר: "ישראל מתעוררת לבוקר קשה מאוד שמזכיר לכולנו את המציאות בה אנו חיים. ראשית כל, אני מבקש מכל מי שיכול לשאת פרק תהילים לרפואת הפצועים לעשות זאת. הבוקר הזה מזכיר לנו כי בתוכנו חיים חיות אדם צמאי דם המבקשים להורגנו. הממשלה החדשה תידרש לצעדים מיידים להשבת ההרתעה והביטחון לתושבי ישראל. המצב שנוצר בשנה וחצי האחרונות הוא בלתי נסבל".

גם ח"כ שלמה קרעי, מהליכוד אמר: "בוקר קשה בו הטרור מרים את ראשו המכוער בירושלים. המשימה העיקרית שלנו כעת היא החזרת הביטחון והגאווה הלאומית. אסור לגרור רגליים יותר במשחקי משא ומתן. כולנו תפילה לשלום הפצועים, והשתתפות בצער משפחת הנרצח הי"ד".

ח"כ נעמה לזימי, ממפלגת העבודה מסרה בתגובה לאירועי הבוקר הקשים: "התעוררנו לבוקר כואב עם עוד פיגוע אכזרי בירושלים וחטיפת גופותו של צעיר ישראלי, טירן פרו, שנהרג בג׳נין. מתפללת להחלמתם המהירה של הפצועים וסומכת על כוחות הביטחון שיתפסו בהקדם את המחבלים, ויחזירו את גופתו של פרו לישראל. נעשה הכל בשביל להבטיח שנחייה כאן בשלום וביטחון". חברת הכנסת אפרת רייטן הוסיפה: "פצועים קשה בפיגועים בירושלים. גופת ישראלי חטופה בג׳נין. אין ישראלי שלא חש מועקה וזעזוע הבוקר. אנא שימו לב לקורה סביבכם והיו ערניים. מאחלת החלמה מלאה לפצועים ומחזקת את משפחותיהם

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם לא נשנה כיוון, סביר להניח שנגיע לאן שאנו הולכים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים