שיתוף
תגובות
תוכן שיווקי » השתלת שיער בטורקיה? בקיץ או בחורף
השתלת שיער
ישראלים רבים מעוניינים לטוס לטורקיה כדי לבצע השתלת שיער. הם מתכננים זאת על פי לוח הזמנים הנוח להם. עם זאת גם למזג האוויר יש השפעה חשובה לבצע את השתלת השיער
תגיות:
זה שיער אמיתי? | צילום: Al Teich

השתלת שיער בקיץ 

כאשר מבצעים השתלת שיער בקיץ, קיימת סבירות גבוהה שהמטופל יסבול מרמה גבוהה של זיעה לאור הטמפרטורות הגבוהות הקיימות בטורקיה וההשפעה הרבה של האקלים הים תיכוני בעונה החמה. המצבים הללו אינם מיטיבים עם הליך השתלת השיער כיוון שהיא עלולה להוביל לזיהומים שיצריכו מתן טיפול רפואי. כדי להימנע מכך הישראלים נשארים בתוך חדריהם הממוזגים במלון וכך החופשה אשר משולבת בהליך השתלת השיער בטורקיה, מאבדת מקיסמה. הישראלים מעוניינים לטייל ברחובות הסואנים ובשווקים והאילוץ של ההישארות בחדר נוח עבורם פחות, כשהם נמצאים בחו"ל.

מעבר לכך ההנחיה של הרופא היא לא להיחשף לשמש ולכן גם עקב כך, קיימת מגבלה משמעותית של תנועה בטורקיה הן בימים שנמצאים שם לאחר ההשתלה וגם כאשר חוזרים ארצה.

לעומת זאת עבור עובדים רבים התקופה הנוחה ביותר לצאת לחופשה של כמה ימים ממקום העבודה היא בקיץ ולכן לעיתים הם מעדיפים לתאם את השתלת השיער לקיץ ולהישאר במלון כמה ימים ולאחר מכן לשוב לישראל וזאת כדי למנוע חשיפה לשמש, זיעה ואפשרות של זיהומים. 

השתלת שיער בחורף 

האקלים בחורף מתאים הרבה יותר לניתוח השתלת שיער בטורקיה . הטמפרטורות הן ממוצעות או נמוכות, לא חם מדי ולכן המטופל אינו מזיע ונמנעת בדרך כלל האופציה של התפתחות זיהום בקרקפת. לכן הישראלים יכולים לצאת באופן חופשי וללא חשש מבית המלון, לטייל ברחובות איסטנבול וליהנות מהאטרקציות השונות בתחום התרבותי והקולינרי.

עם זאת כאשר יש גשם, חשוב שהוא לא יזלוג על הקרקפת הרגישה לאחר השתלת שיער ולכן כאשר יורד גשם  כדאי לא להסתובב בחוץ, אלא להיכנס לבית המלון או לבית קפה עד שהגשם ייפסק. 

בחירה של מועד השתלת שיער 

לאור היתרונות והחסרונות הקשורות לעונתיות, כל ישראלי בוחן מצד אחד את הנתונים הקשורים למשפחתו ולמקום העבודה שלו ומצד שני את ההשלכות של מזג האוויר על הקרקפת לאחר השתלת שיער. בהתאם לכך הוא מקבל את ההחלטה שהיא הנוחה ביותר לאחר חשיבה על כל הפרמטרים.

משלחות של ישראלים לצורך השתלת שיער בטורקיה יוצאות לאורך כל השנה וכל מי שמצטרף לאחת מהמשלחות הללו נהנה ממעטפת מקצועית הכוללת השתלת שיער על ידי רופא מומחה, טיסות ליעד, הסכות משדה התעופה לבית המלון, לקליניקה ולמקומות רבים נוספים. כך משלבים הישראלים את הגשמת החלום שלהם לשיער שופע, עם טיול מהנה בחו"ל.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים