שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » השר לשעבר יועז הנדל: "בן גביר חשב שמדובר במשחק ילדים"
הנדל התראיין לערוץ 7 לאחר הפיגוע בתל אביב ואמר: "לא צריך להיות איש מודיעין כדי לדעת שלפני הרמדאן הפיגועים הולכים להתעצם | "האויב שלנו רוצה שנתפצל ונתפרק"
יועז הנדל | צילום: דוברות משרד התקשורת

בראיון לערוץ 7, מתח השר לשעבר יועז הנדל ביקורת חריפה על התנהלות השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר על רקע פיגוע הירי בתל אביב בפרט והמצב הביטחוני בכלל.

לדברי הנדל "אולי בן גביר חשב שמדובר במשחק ילדים, שהוא יכול ללכת בכל מקום ולצעוק והדברים ייפתרו מאליהם. להסתובב כל היום בתל אביב ולהצטלם לא נותן פתרון לטרור. הטרור לא מתרשם מזה שבן גביר הולך ותוקף מפגינים, להיפך זה נותן לו מוטיבציה".

עוד מבחזית החדשות

עוד אמר הנדל "לא צריך להיות איש מודיעין כדי לדעת שאנחנו נמצאים לפני הרמדאן ושהפיגועים הולכים, ככל הנראה, להתעצם. אם אתה לא יודע לתת להם מענה ואם אין לך תוכניות עבודה, אז בצניעות תשב, תלמד ותנסה לגבש פתרון". הנדל התייחס גם להדחתו של מפקד מחוז תל אביב במשטרה ואמר: "זה אבסורד שבשבע בערב אתה מדיח מפקד מחוז ובתשע בערב אתה צריך להתמודד עם פיגוע באותו מחוז".

לדבריו הצירוף של גל הטרור והמחאות הגוברות נגד הרפורמה מסוכן במיוחד. "יש פה צירוף נסיבות שהחלק הבעייתי ביותר שלו הוא הלכידות החברתית. מדינת ישראל ידעה תמיד ברגעי משבר להתלכד ולהתמודד מול אויב משותף וזה לא מה שאנחנו רואים עכשיו. השתתפתי בכל מלחמות ישראל והמבצעים מאז שנות התשעים, כחייל, מפקד ובתור מילואימניק. בכל פעם שנכנסנו לשטח, ברגעים הכי קשים כשסיכנו את החיים שלנו ואיבדנו חברים, מה שהחזיק אותנו הייתה הידיעה שעם ישראל מאחורינו".

"כל מה שהאויב שלנו רוצה זה שאנחנו נתפצל ונתפרק. בדרך הוא הולך ועושה פיגועים ומנסה להפחיד אותנו, אבל כל המטרה שלו היא לפרק את מדינת ישראל ולפגוע בחוסן החברתי שלנו. אנחנו נותנים לו פה מתנות חינם".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. בטח אבל אם זה היה רבין אז מותר היה לו ללכת בכל מקום ולמר שיהודים הם קורבנות השלום ולהמשיך עם הסכם אוסלו הארור .
    הנדל תפסיק לקשקש בזנב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם לא נשנה כיוון, סביר להניח שנגיע לאן שאנו הולכים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים