שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » השר המיועד במשרד המשפטים: "נעביר את המהפכה על אפכם ועל חמתכם" | צפו
הרפורמה המשפטית
ח"כ אמסלם תקף בחריפות את ההפגנה נגד הרפורמה המשפטית, והתחייב: "אנחנו נלך עד הסוף, זה התפקיד של הממשלה הזאת" | על השמאל: "אלימים, בריונים ושקרנים"
חה"כ דודי אמסלם | צילום: מירי שמעונוביץ, משרד החוץ

השר המיועד במשרד המשפטים, ח"כ דודי אמסלם, תקף אמש (שני) מעל במת הכנסת את המפגינים נגד הרפורמה המשפטית, והתחייב שהיא תעבור: "אנשי השמאל הם הכי אלימים, בריונים ושקרנים במדינה, אנחנו נלך עם המהפכה עד הסוף זה התפקיד של הממשלה הזאת".

ח"כ אמסלם עולה למתקפה כנגד האופוזיציה והמחאה נגד הממשלה | צילום: ערוץ הכנסת

עוד אמר אמסלם: "תראו איזה אנרכיה אתם עושים. חבורת בריונים ומסיתים להמרדה. דוד חודק אומר לירות, על מי אתה רוצה לירות? עליי, על יילדי?". לדבריו, הם ישלימו את המהפכה המשפטית על "אפם וחמתם" – ומי שיעבור על החוק "יישב בבית סוהר".

אמסלם התייחס גם לדברי הרמטכ"ל לשעבר דן חלוץ ואמר: "הרמטכ"ל לשעבר חלוץ אמר שהוא ייתן הנחיה לא לבוא למילואים, והם אלו ששומרים עלינו ועובדים" לדברי אמסלם "שכחתי להגיד לך: גם אני ועוד 2 מיליון וחצי איש עובדים, זה נכון שרובנו עובדים אצלכם בבתים ומנקים לכם את הגינות". עוד הוסיף אמסלם: "ראיתי בהפגנה הרבה דברים מנצנצים, אחרי זה הבנתי שזה שעוני הרולקס של כל המפגינים שם. בואו תראו כמה מרצדסים יש שם".

עוד מבחזית החדשות

אמסלם הגדיר את המאבק המתנהל כיום במדינה כמאבק "בין האליטות": "אתם מוכנים לתת לנו תארים ואולי רכב, אבל לא לנהל. אף פעם לא קיבלתם את זה, לא במערכות הביטחון, לא במערכות המשפט, לא באקדמיה, לא בתרבות ובוודאי לא בבית המשפט העליון ובפרקליטות. בשירות בתי הסוהר אתם יודעים מי הסוהרים? מרוקאים ודרוזים".

בסיום דבריו, פנה אמסלם ליו"ר הכנסת לשעבר, מיקי לוי (יש עתיד) ואמר לו: "ראיתי היום בוועדת החוקה שאנשים קופצים על השולחנות. לכם מותר לבעוט, לנשוך, לעבור באדום ולדרוס, אבל אמסלם מדבר עם הידיים. תתביישו לכם, ותתחילו להתרגל שאתם באופוזיציה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים