שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » השר הורביץ לחרדים: "תישארו באופוזיציה"
לא מתבייש
בראיון ל'קול ברמה' אמר השר: "אני אומר לראשי המפלגות החרדיות – אפשר גם לשבת קצת באופוזיציה. לא יודע האם היה נכון לכרוך את גורלם בגורל נתניהו"
ניצן הורביץ | צילום: דוברות הכנסת - נועם מושקוביץ

יו"ר מרצ ושר הבריאות, השר ניצן הורוביץ התראיין הערב ל'קול ברמה' והתייחס לשלל דברים החל ממדיניות הסגרים ותועלתה עבור בזן החדש של הקורונה שתוקף את המדינה ועד למאבקי הקואליציה והאופוזיציה.

בנוגע למדיניות הסגרים אמר: "אם יש מישהו שחושב שסגרים זה אמצעי למאבק במגיפת קורונה – טועה. הצעד הזה יכול להיות גרוע הרבה יותר מהמגיפה עצמה".

הוא גם שיתף בקול את דעתו על הגל החמישי: "אני מציע להפסיק עם תבהלה ודיבורים על כך, לא צריך להלחיץ את הציבור כל הזמן. יהיו עוד הרבה וריאנטים, אבל משרד הבריאות, מוכן לכל תרחיש".

על יחסי הממשלה עם החרדים והמתנחלים אמר: "אני אומר לראשי המפלגות החרדיות – אפשר גם לשבת קצת באופוזיציה. צריך לשאול את דרעי, גפני וליצמן, האם היה נכון לכרוך את גורלם בגורל נתניהו".

"למרות חילוקי הדעות, הממשלה עובדת. אני לא יודע להגיד מה יהיה עם הישיבה באביתר. אנחנו באים לממשלה המורכבת הזו, ומנסים להביא כמה שאפשר את השקפת עולמנו לידי ביטוי".

לסיום התייחס לנאומו המסית של לפיד: "יאיר לפיד, לא נשא נאום מסית ביום הזיכרון ליצחק רבין. הוא דיבר על אותו אדם שתלש את סמל המכונית של ראש הממשלה, יצחק רבין".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הישג ענק הוא להגיב באותה צורה גם כאשר מנצחים וגם כאשר מפסידים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים