שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » השר דודי אמסלם על המינויים ברשות החברות: "אני מגיש אנשים שאני מכיר ומעריך"
יש היגיון
על רקע הפרסום כי השר במשרד המשפטים ניסה לקדם את מינויו של עורך דינו וחברו הקרוב, לדירקטוריון "חוצה ישראל", הוא הסביר שיטת המינויים שלו
השר דודי אמסלם | צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת

השר במשרד המשפטים דודי אמסלם אמר היום (ראשון) בראיון לכאן רשת ב', כי "הרפורמה עוד חיה", והוסיף כי לאחר פגרת הכנסת "נביא את החוק לשינוי הרכב הוועדה לבחירת שופטים ואת חוק היועמ"שים". אמסלם התייחס גם לאופן שבו הוא ממנה בכירים, והודה שהוא מגיש אנשים שהוא מכיר אישית, "מהחבר'ה".

לגבי הרפורמה המשפטית אמר אמסלם: "נבחרנו בעיקר על האג'נדה הזאת, רצינו לעשות שינוי דרמטי. נתניהו רוצה שהחקיקה תהיה בהסכמה רחבה יותר. תהיה ועדה פריטטית עם שופטים מוסכמים".

עוד מבחזית החדשות

לשאלת המראיין לגבי מינויו של עורך דינו וחברו מהמילואים, אליהו אהרוני, לדירקטוריון "חוצה ישראל", למרות התנגדות של ראש רשות החברות מיכל רוזנבוים שטענה כי אין לו את הכישורים הנדרשים, השיב אמסלם: "אני לא יכול למנות אף אחד מחוץ לנבחרת (הדירקטורים)". "ניסיתי למנות את חברי הטוב, אלי אהרוני, איש יקר, ניצב משנה במשטרה, שעומד בכל הקריטריונים. ניסיתי למנות אותו לפני כשלוש שנים ואז אמרו לי שיש לו זיקה בגלל שהוא חבר במוסדות הליכוד".

לשאלה מדוע הוא מתעסק עם מינויים וקידומים של אנשים שהם חברים שלו, השיב השר: "בגלל שזה התקפיד שלי, אז את מי אני אמנה?". עוד הוסיף: "אני מגיש אנשים שאני מכיר, אנשים מהחבר'ה, בוודאי. התפקיד שלי זה להגיש אנשים שאני מכיר ומעריך".

השר אמסלם התייחס גם לכוונתו להדיח את רוזנבוים מתפקידה ואמר: "הבנתי שיש לי פה עסק עם משהו מטורף. תוך שנה פיטרת 30 איש מתוך 60? איפה הדרג המקצועי פה? היא נזק ופועלת בניגוד עניינים מובהק. יש לה מניעה מלגעת בשלושת רבעי מהחברות".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
בנה את החלומות של עצמך, אחרת מישהו אחר ישכור אותך כדי לבנות את החלומות שלו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים