שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » השר דודי אמסלם: "אסתר חיות צריכה לעמוד לדין על ניסיון הפיכה"
חבר הכנסת דודי אמסלם התייחס הערב להשהיית החקיקה ואמר " יש הרבה גזענות בארץ אבל בג"ץ זה ראש הגזענים" | "נשברו הכלים במדינת ישראל, לא יודע איך להחזיר אותם"
השר דודי אמסלם | צילום: ערוץ הכנסת

חבר הכנסת דודי אמסלם התראיין הערב (מוצ"ש) ב"פגוש את העיתונות" והתייחס להשהיית חקיקת הרפורמה המתוכננת במערכת המשפט,

בראיון, תקף אמסלם בחריפות את בג"ץ ואת נשיאת בית המשפט העליון, אסתר חיות. לדבריו "אסתר חיות צריכה לעמוד לדין על ניסיון הפיכה. לא מכיר נשיאת בית משפט עליון שיש לה טייסות ויחידות סייבר".

עוד מבחזית החדשות

עוד הוסיף אמסלם: "הרפורמה תתבצע, יש פה ניסיון הפיכה בישראל, ולכן במובנים מסוימים יש לנו פה אירוע דרמטי, הפיכה של אהרון ברק האדמו"ר הגדול". הוא האשים את בית המשפט העליון בגזענות ואמר: "בסופו של עניין ביהמ"ש העליון זה קליקה. יש שם מה שנקרא חוק חברתי שמייצג רק את האליטה. יש הרבה גזענות בארץ אבל בג"ץ זה ראש הגזענים. ברק אמר: "לא מצאתי מרוקאי" (למינוי שופט), אני אמצא לו עשרה".

לגבי הפגנות המחאה אמר אמסלם: "משהו חמור קורה, נשברו הכלים במדינת ישראל, לא יודע איך אפשר להשיב אותם, אנשים מסרבים להטיס מטוסים. צה"ל מכשיר אותך כטייס בעשרות מיליוני שקלים, ואתה מחליט לא לבוא ולהפעיל את זה? אני מסתובב כל היום, שומע את האנשים, אני דמוקרט בנשמתי, אלה אנשים אלימים שלא מעניין אותם באמת הדמוקרטיה. לא צריך לייצר אנרכיה בהפגנות".

למרות זאת, ולמרות המחאה אמר אמסלם כי: "בתוך הליכוד יש מספר אנשים שלא יכולנו להעביר איתם את הרפורמה כרגע. זה יעבור בהמשך". בנוסף הוא טען כי: "השינוי יהיה מתוך הליכוד, כי רוב המצביעים הם בני עדות המזרח. בשמאל בוודאי יש גזענות עצומה כי רוב האשכנזים שם. רק מהליכוד יבוא שינוי".

ראש לשכת עורכי הדין עו״ד עמית בכר הגיבלדברים ואמר: ״האמירות החמורות של השר דוד אמסלם כנגד נשיאת בית המשפט העליון והנשיא לשעבר, ממחישות את הסכנה הברורה והמיידית למערכת המשפט ולדמוקרטיה. עליו לחזור בו מדבריו ויפה שעה אחת קודם. מול ניסיונות הפגיעה, הלשכה בראשותי לא תאפשר כל פגיעה בנשיאת בית המשפט העליון, במוסד נשיאות בית המשפט העליון ובעצמאות הרשות השופטת״.

ראש האופוזיציה יאיר לפיד תקף את אמסלם בתגובה ואמר: "אמירות מסוכנות ומופרעות כאלה הן בדיוק הסיבה שתחזית האשראי שלנו הורדה וההרתעה אבדה מול אויבינו. הממשלה הזו איבדה את הבלמים וכל אזרח ישראלי ישלם את המחיר".

ח"כ גדעון סער הגיב לדבריו של אמסלם בהפגנה בפתח תקווה הערב, ואמר: "אני מבקש להוקיע את דבריו חסרי האחריות והנלוזים של השר אמסלם שתקף בצורה מבישה את כבוד נשיאת בית המשפט העליון אסתר חיות וקרא להעמיד אותה לדין. בושה".

הצטרפו ועקבו אחר

3 תגובות

  1. את האמת אתה יודע שיש במדינת ישראל אנשים אחרים שמעולם לא יעמדו למשפט, גם אין מי שישפוט אותם, הם גם דאגו לכך. הענין לא מזרחי נגד אשכנזי אלא שמאל נגד ימין הימין אינו אלא וועד בית עלוב כשבעלי הבתים הם הבגץ והפרקליטות והתשקורת האמירקאים הם בעלי הפנטהאוז דודי היקר גם אתה אשם שבזמן אמת שטרחת אחר הכבוד שלך הקול החשוב שלך נידם וגם היום אין הסברה. התעמולה של השמאל להכניס פחד ממדינת הלכה היא זה שהוציא אנשים לרחובות, הפוליטיקאים שהוציאו אנשים לרחוב בתעמולת שווא מחפשים את השלטון. עבודה שלך הוא לגלות את הצביעות והשקרים שלהם ועל האיך שהם סותרים דברי עצמם על האיפוא איפוא בכל תחום אפשרי על השחיתות בכל תחום אפשרי ועל הסכנה בהחלפת השלטון הקיים על ידי הפיכה, אין זמן, עוד היום אתה נקרא לעשות את החלק שלך בהסברה לציבור שעדיין שיש לו יכולת חשיבה עצמאי.

  2. אמסלם היקר גם אני מרוקאי
    ניראה שאתה לא כל כך מבין עבור מה אתה נלחם תפסיק לצעוק תיכף לוקחים את המדינה לכולם
    המצב עגום ביטחונית,כלכלית,מורלית
    העם מרוסק
    אם יש לך טיפה שכל רו רצון באמת לעזור לעם ישראל תחשוב על מהלכים תורמים באמת לשלושת הבאים האלה שאיבדנו
    ובימים טובים יותר )נקווה שעוד יהיו ) תחזור להתלהב לחפש תמיכה
    כי במדינות אחרות שלא תהיה מדינה אתה תהיה כלום ושום דבר סתם עוד יהודון
    חומר למחשבה
    מקווה שתבין ותיישם
    אזרח מודאג

  3. גם אני חושב שצריך להעמיד לדין את אסתר חזוט ואת הבוס שלה, אהרון הפיראט, על נסיון הפיכה בכוח הטנקים שהציע הפיראט. אני יוצא מרוקו, משכיל עם 3 תארים ואני המום מהפנטיות ומהגזענות של הפיראט שטען שלא מצא משפטן אחד ממוצא מרוקאי שיתאים לבית המשפט העליון.
    הוא המציא חוק נגד גזענות, אבל החוק יחול רק עלינו. לא עליו. הכל שפיט, חוץ מאהרון ברק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
רק אלה שיסתכנו ללכת רחוק מדי יכולים אולי לגלות עד כמה רחוק אפשר ללכת

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים