שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » השר בן גביר בתגובה להסתה נגדו: "לא חוזר בי – אומר את הדברים עוד אלף פעם"
בוושינגטון גינו בחריפות את דבריו של השר בריאיון "הזכות שלי ושל הילדים שלי להסתובב בחופשיות ביו"ש יותר חשובה מחופש התנועה של הערבים" | בן גביר: "לא חוזר בי"
השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר

אחרי הריאיון של השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר ל"מהדורה המרכזית" ביום רביעי, משרד החוץ האמריקני תקף הבוקר (שישי) את השר בן גביר על דבריו ואמר כי הוא מגנה אותם בחריפות ומדובר ב"התבטאות מסיתה". עוד הוסיפו האמריקאים כי הם "מגנים כל אמירה גזענית", ו"מסרים כאלה מסבים נזק גדול במיוחד כשהם מושמעים על ידי מי שנמצא בעמדת הנהגה". בן גביר בתגובה: "לא רק שאני לא חוזר בי – אומר את הדברים עוד פעם".

ביום רביעי האחרון אמר השר בן גביר בראיון "מהדורה המרכזית" כי הוא "סומך על ראש הממשלה, אבל אני חושב שגלנט פשוט טועה במדיניות שלו. הזכות שלי של אשתי ושל הילדים שלי להסתובב בכבישי יהודה ושומרון יותר חשובה מזכות התנועה של הערבים".

עוד מבחזית החדשות

לפני כן תקף בן גביר את הממשלה ואמר: "צריך להגיד את הדברים האלה בצורה הכי חד משמעית – יש מדיניות בעייתית. פעם אחת הייתי צריך לעשות שביתה ולא הגענו להצבעות כדי שיהיה מבצע בעזה. פעם אחת הייתי צריך לעשות שביתה ועוצמה יהודית לא הגיעה להצבעה כדי שיהיה מבצע בג'נין. מקווה שלא נצטרך להגיע לשם", אמר השר לביטחון לאומי".

אתמול תקפה את בן גביר גם הדוגמנית הבינלאומית בלה חדיד, וכתבה: "חייו של אדם אחד אינם חשובים מחיים של אחר". הדוגמנית שידועה בפעילותה נגד ישראל העלתה סטורי לעמוד האינסטגרם שלה אחריו עוקבים כמעט 60 מיליון בני אדם את הקטע המדובר מתוך הריאיון – וביקרה את דבריו.

ידוענית בין לאומית, שלדף האינסטגרם שלה 60 מילון עוקבים, וידועה באמירותיה נגד ישראל, פרסמה את קטע הריאיון שבו השר איתמר בן גביר אמר כי הזכות שלו ושל בני משפחתו לנסוע בכבישי יו"ש בבטחה, חשובה יותר מזכות התנועה של הפלסטינים. לטענתה זאת הוכחה למשטר האפרטהייד שקיים בישראל.

הבוקר הגיב השר בן גביר בטוויטר לידוענית וסירב לחזור בו מדבריו: "לשונאת ישראל, בוקר טוב. ראיתי שלקחת אתמול קטע שלי מתוך ראיון, והפצת אותו לכל העולם במטרה להוציא אותי גזען וחשוך. אני מזמין אותך אליי לקריית ארבע, לראות איך אנחנו חיים פה, איך כל יום נרצחים פה יהודים שלא עשו שום דבר רע לאיש בחייהם, איזה איומים אני אשתי והילדים מקבלים יום יום ממחבלים שגרים פה על ידי. אז כן, הזכות שלי ושל אחיי היהודים לנסוע ולחזור הביתה בשלום בכבישי יהודה ושומרון, גוברת על הזכות של מחבלים שמיידים עלינו אבנים ורוצחים אותנו. לא מתנצל ולא חוזר בי מדבריי. אגיד אותם גם עוד 1,000 פעם".

עוד מבחזית החדשות

גם לאמריקאים הגיבה שר וכתב: "לא רק שאני לא חוזר בי מהדברים, אלא אני אומר אותם עוד פעם, הזכות שלנו לחזור הביתה בשלום, להסתובב ברחבי יהודה ושומרון ולא להירצח, גוברת על הזכות של תושבי הרשות הפלסטינית לחופש תנועה. אגב, כך זה במשפט הבינלאומי, כך זה בפסקי הדין של ביהמ"ש העליון, הזכות לחיים גוברת על הזכות לחופש תנועה. ואני אומר לאותם אנשי שמאל שמפיצים פייק ניוז, לאותם פוליטיקאים קטנים שרצים לארה"ב, שרצים לאירופה, תתביישו לכם, אתם אלה שפוגעים בעם היהודי, ואני אמשיך בשלי, הזכות לחיים גוברת על הזכות לחופש תנועה".

להודעה שלו צירף בן גביר גם הסבר באנגלית. הוא האשים את השמאל בהפצת "פייק ניוז" וכתב: "אמרתי בשידור טלוויזיה שזכותם של יהודים לחיות ולא להירצח בפיגועים גוברת על זכותם של ערבים ביהודה ושומרון לנסוע בכבישים ללא הגבלות ביטחוניות. לכן יש להציב מחסומים בכבישים שבהם מתבצע טרור סדיר וירי של ג'יהאדיסטים נגד יהודים".

"אבל השמאל הרדיקלי הישראלי חתך באופן סלקטיבי חלק מהאמירה שלי, ציטט בכוונה אפילו את זה בצורה שגויה, והסיר את ההקשר כדי להשמיץ אותי כאילו הצהרתי גזענית שליהודים מגיע יותר זכויות אזרח מאשר לערבים" אמר בן גביר.

את דבריו חתם השר לביטחון לאומי במתקפה על יריביו מהצד השני של המפה הפוליטית הישראלית: "כך בדיוק ממשיך השמאל ללבות את להבות ההסתה בעולם נגד ממשלת ישראל. בגלל האסטרטגיה הצינית שלהם, אנו עדים כעת לגל של שונאי ישראל שתוקפים אותי ואת מדינת ישראל. השמאל ממשיך לפגוע במדינה, בדיוק כפי שפגע בכלכלה, בלכידות החברתית שלנו ובצה"ל במהלך 8 החודשים האחרונים. שיתביישו להם!"

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
לא משנה כמה המצב טוב או רע, תמיד הוא בסוף משתנה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים