שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » השר בן גביר בישיבת היערכות מיוחדת: "אנחנו עומדים בפני אתגר רציני מאוד"
השר בן גביר קיים היום דיון מיוחד על לקחי שומר החומות, ועל האפשרות להפרות סדר במספר זירות בו זמנית | "מבקש להיות ערוכים לאירוע שיכול לפרוץ מחר בבוקר"
השר איתמר בן גביר והמפכ"ל קובי שבתאי | צילום: יחיאל גורפיין, איחוד הצלה

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר קיים הבוקר דיון מיוחד על תרחישי הייחוס להפרות סדר רב זירתיות והפקת לקחים ממבצע "שומר החומות". בדיון השתתפו מפכ"ל המשטרה, נציבת שירות בתי הסוהר, נציב כבאות והצלה, מפקד מג"ב וגורמים נוספים.

בפתח דבריו אמר בן גביר כי: "האחריות כאן היא של כולנו ואנחנו עומדים בפני אתגר מאוד רציני. עבדתי קשה מאוד כדי להביא עוד כלים ועוד מיליארדים למשרד הזה ולכל הגופים, אני יודע שכסף זה חשוב, כוח אדם זה חשוב, אבל תזכרו שהיו תקופות שניצחנו עם ארבעה חיילים שנכנסו על ג'יפ לחברון ואנחנו צריכים להמשיך לנצח בשביל הילדים שלנו, כי זה החיים שלנו. אז תעשו את המקסימום ואנחנו ננצח עם מה שיש לנו עכשיו. התרשמותי שאתם עושים ואני מבקש מכם להיות ערוכים עם הכלים והיכולות שלנו, לאירוע שיכול לפרוץ מחר בבוקר".

עוד מבחזית החדשות

עוד אמר בן גביר: "אני מקווה שהמשטרה עומדת גם מול הכבאות, גם בשביל להעניק סיוע ואבטחה לרכבי כיבוי אש ואני לא מקבל מצב שרכב כיבוי לא יכול להיכנס לכבות בית בוער בערערה בגלל כמה מתפרעים שחוסמים את הציר. אתה אמרת המפכ"ל ורשמתי את זה לפניי, שתגובה חד משמעית היא לפעמים יותר אפקטיבית מ-300-400 שוטרים ואני מצפה במקרה כזה ובמקרה של יידוי אבנים להפעלת אש".

בדיון השתתפו מנכ"ל המשרד לביטחון לאומי שלמה בן אליהו, מפכ"ל המשטרה רנ"צ קובי שבתאי, נציבת שירות בתי הסוהר רב גונדר קטי פרי, נציב כבאות והצלה רב טפסר אייל כספי, מפקד מג"ב ניצב אמיר כהן, נציגי שב"כ, צה"ל ומל"ל.

כמו כן השתתפו בפגישה סגן ראש עיריית ירושלים אריה קינג ומנכ"ל עיריית לוד שסיפרו על אירועי שומר החומות בערים שלהם והעלו את הצעותיהם להיערכות עתידית.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
איננו רואים דברים כפי שהם אלא כפי שאנו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים