שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » השר איתמר בן גביר: "לא רוצה דם ברחובות, אבל לא רוצה אנרכיה"
השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, התייחס הערב להתערבותה של היועמ"שית גלי בהרב-מיארה | "היועמ"שית הפכה אתמול לשר לביטחון לאומי"
השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר | צילום: צילום מסך

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר התייחס הערב (מוצ"ש) בתוכנית "פגוש את העיתונות", להעברת מפקד מחוז תל אביב במשטרה, ניצב עמי אשד מתפקידו, ואמר: "הייתה למפכ"ל יעקב שבתאי ביקורת מאוד קשה על עמי אשד, הוא אמר שאשד מפקד כושל. יש חוסר הערכה הדדי. הוא אמר לי שכשיהיה סבב הוא מחליף אותו. בודק את חוקיות ההחלטה של היועמ"שית, היא לא טרחה לדבר איתי".

בן גביר טען כי במשך חודשים שבתאי אמר שאשד לא מתאים לתפקידו "לא רוצה דם ברחובות אבל לא רוצה אנרכיה. שיפגינו ויצעקו כמה שרוצים. קבוצה של אנרכיסטים שחוסמים את הדרך הכי מרכזית" הוסיף השר לביטחון לאומי.

עוד מבחזית החדשות

עוד אמר בן גביר: "אני בחרתי בעיתוי, ראיתי את ההתנהלות של ניצב אשד והיא לא הייתה טובה. היו הרבה אינדיקציות. ראיתי את התמונות בחפ"ק ובתל אביב ובנתב"ג. אם היו שם ערבים, אתיופים או חרדים זה היה אחרת. מהרגע הראשון אמרתי – אני מכתיב את המדיניות".

בנוסף, הבהיר השר לביטחון לאומי: "אסור שייחסמו עורקי תחבורה ציבורית ונתב"ג, אסור לאמלל את החיים של 70 אלף נופשים. לא התנגדתי לחסימת קפלן. בתור מי שהפגין שנים רבות, אני האחרון שאגיד שאסור להפגין".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
איננו רואים דברים כפי שהם אלא כפי שאנו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים