שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » השר אבי דיכטר על החקיקה: "לא פועלים לטובת העם והמדינה"
ביקורת מבית
שר החקלאות דיכטר כינה את אלה שקוראים לחקיקה רחבה, או לאלה הקוראים לאלימות בהפגנות – "בריונים" | לדבריו "צריך לרסן אותם בכל דרך"
שר החקלאות אבי דיכטר | צילום: דוברות הכנסת, נועם מושקוביץ

שר החקלאות אבי דיכטר תקף הבוקר (שישי) את אלה הקוראים לחקיקה קיצונית, או למחאה אלימה, וכינה אותם "בריונים השורפים את אסמי המזון". לדבריו "צריך לרסן אותם בכל דרך".

בחשבון הפייסבוק שלו כתב דיכטר "בניגוד לקולות כאלה ואחרים, אני לא מתעלם מהשבר הקשה שעובר עלינו. "הריב חוצה בינינו, המחלוקת משסעת. כל צד מאשים את הצד השני, בדיוק כמו אז, בימים שלפני חורבן הבית השני".

עוד מבחזית החדשות

עוד כתב דיכטר: "ברור לחלוטין ש"הבריונים" השורפים את אסמי המזון, ושאותם צריך לרסן בכל דרך, עובדים ופועלים עם כללים משלהם ולא לטובת העם והמדינה. בדיוק כמו ביום הכיפורים של שנת 1973, "בריונים" של קונספציה, סיכנו מאוד את המדינה מבחינה ביטחונית וצבאית. כך היום, ישנם "בריונים" המסכנים את המדינה בגרירה לחקיקה קיצונית, או בסחיפה למחאה קיצונית ואלימה". "השפויים משני הצדדים, שהם הרוב המוחץ, נגד ה"בריונים" מכל צד, שהם מיעוט הרוצה לפוצץ".

ביממה האחרונה התראיין ראש הממשלה בנימין נתניהו לשורת כלי תקשורת אמריקאיים והסביר מדוע יש להמשיך בקידום הרפורמה המשפטית. "אנחנו צריכים להחזיר את הדמוקרטיה הישראלית למסלול" טען נתניהו והוסיף "אנחנו מתקדמים עם החקיקה הכי לאט שאפשר".

הצטרפו ועקבו אחר

2 תגובות

  1. אבי דיכטר, בוגר תנועת השומר הצעיר, וחבר מפלגת קדימה, איננו איש ימין, אלא כמו ביבי, איש מרכז\שמאל. לכן אין פלא שהוא מתנגד למימוש מצע הליכוד, ומטרות המפלגה הנוכחיות. לכן על חברי הליכוד להסיק מסקנות לגביו.

  2. האלימות מנצחת? זה מה שאתה בעצם אומר, ואז רוטמן ולוין אשמים, חסר עמוד שדרה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים