שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » השכמה: מפגינים קשרו את עצמם זה לזה ליד משרדי הממשלה
מפגינים התיישבו על הכביש ומונעים מהעובדים להיכנס למשרדי האוצר, הפנים והכלכלה | "אם לא תתחילו לעבוד בשביל הציבור, לא ניתן לכם לעבוד כלל"
משרד האוצר בירושלים | צילום: משרד האוצר

מפגינים נגד הרפורמה המשפטית החלו לחסום משעות הבוקר (שלישי) את הכביש המוביל לכניסה למשרדי הממשלה בירושלים ומונעים מהעובדים להגיע לאזור. המפגינים קשרו את עצמם אחד לשני ולא מאפשרים גישה למשרדי האוצר, הפנים והכלכלה ברחוב בנק ישראל.

החסימה מונעת מעובדי המשרדים להגיע לקריית הממשלה והמפגינים רוצים לשבש את שגרת העבודה במשרדים. המפגינים חוסמים את הכביש בגופם ומניפים שלטים עם הסיסמאות "בשביל מי אתם עובדים?", "לחסום את ההפיכה". המשטרה ביקשה מהחוסמים להתפנות ואיימה בפינוי בכוח אם לא יקומו מהכביש.

עוד מבחזית החדשות

המפגינים מקבוצת "לחסום את ההפיכה" מסרו בתגובה: "הגענו היום כדי לחסום את משרדי הממשלה בקריאה ברורה. אם לא תתחילו לעבוד בשביל הציבור, לא ניתן לכם לעבוד כלל. ממשלת ישראל ה-37 לא עוסקת באף אחת מן הסוגיות שבאמת חשובות לציבור. היא לא מטפלת ביוקר המחיה, לא פותרת את משבר החינוך, ולא פועלת לשיקום מערכת הבריאות".

"מה היא כן עושה? מכשירה שחיתות ממוסדת, פוגעת בחופש העיתונות, מבעירה את המדינה ומסרסת את עצמאותה של הרשות השופטת. השרים שכחו שתפקידם לשרת את הציבור ולא להפך. במקום שיעבדו בשבילנו, אנו עובדים בשבילם".

"זוהי קריאת השכמה. התחילו לעסוק בבעיות האמיתיות של אזרחי ישראל, או שתאבדו את הלגיטימציה של שלטונכם. הפסיקו לדהור אל עבר דיקטטורה משיחית והתחילו לכונן דמוקרטיה אמיתית. עד אז, נמשיך לחסום את ההפיכה בגופנו. אנו נחושים ונחושות למנוע את הרס עתידנו, לא נפסיק עד שההפיכה תעצור".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
גם מסע בן אלף קילומטרים מתחיל בצעד אחד קטן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים