שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » השבת אבידה: צבא ארה"ב מבקש את עזרת הציבור, לאיתור מטוס קרב מדגם F-35
ביזארי
טייס נטש מטוס חמקן מתקדם במהלך טיסה, והמטוס נעלם | צבא ארה"ב בהודעה רשמית: "כל מי שיודע מידע על מיקומו מתבקש ליצור קשר עם הבסיס"
F-35 | צילום: ויקיפדיה

צבא ארה"ב איבד מטוס חמקן מתקדם מדגם F-35B Lightning וקורא לציבור לסייע בחיפושים. אמש (שבת) דווח כי המטוס התרסק והטייס נטש אותו באזור צ'רלסטון בדרום קרוליינה. הטייס עצמו הצליח לצנוח בשלום, והועבר לבית החולים לקבלת טיפול רפואי.

בסיס חיל האוויר בצ'רלסטון דיווח כי נעשים ניסיונות לאתר את המטוס, והחיפושים מתרכזים באזור שני אגמים גדולים בדרום קרוליינה. אחת ההערכות היא כי ייתכן שהמטוס או שרידיו נפלו למי אגם מולטרי (Lake Moultrie) ואגם מריון (Lake Marion).

עוד מבחזית החדשות

"אנו פועלים יחד עם כוחות המרינס לאיתור מטוס ה-F-35 שהיה מעורב בתקלה", נכתב בחשבון הטוויטר של הבסיס. "הטייס נחלץ בשלום, אם יש לכם מידע שעשוי לסייע לצוותי החיפושים שלנו לאתר את המטוס, צרו קשר עם מרכז המבצעים של הבסיס".

ננסי מייס (Mace), חברת קונגרס מקומית, זעמה על האירוע הביזארי: "איך לעזאזל אתם מאבדים מטוס F-35? איך ייתכן שאין איזה מכשיר מעקב ואנו מבקשים מהציבור למצוא אותו?"

"התחברו ל-ICloud, גשו ל'מצא את ה-F-35 שלי, ועקבו אחר הצלילים", לעג אחד הגולשים ברשת להודעה הרשמית מטעם הבסיס. "זה בפירוש לא בחצר האחורית שלי מכיוון שאני גר במישיגן, אבל באופן היפותטי, אם הייתי מוצא מטוס F-35, לא הייתי מגלה לכם דבר, עם כל הכבוד", כתב גולש אחר.

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    הזוי מילא לאבד פלאפון אבל מטוס קרב מה נסגר
    ומה חושבים שמי שימצא אותו יעשה חוץ מלהתקשר 911 ינסה להטיס אותו ?
    אולי אם הוא ייפול בשטח של רדנקס ומילציות זה יהיה משעשע

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
התקשורת, כמו אש, היא משרת נהדר, אך אדון נורא
(ג'יימס פנימור קופר)

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים