שיתוף
תגובות
חדשות » הרשות להגנת הצרכן: הטילה על באדג'ט קנס בסך 5.6 מיליון שקל, בגין הטעיית צרכנים
הונאת צרכנים
חברת השכרת הרכב באדג'ט מכרה רכבים ששימשו להשכרה תוך הצגתם כרכבי ליסינג, זו הטעיית צרכנים בנסיבות מחמירות; "מדובר בעיצום גבוה שמדגיש את חומרת ההפרות שנעשו"
השכרת רכבים | צילום: Karolis Kavolelis, שאטרסטוק

הרשות  להגנת הצרכן קנסה את חברת השכרת רכב באדג'ט בסכום של 5.6 מיליון שקל, עקב הטעיית צרכנים בנסיבות מחמירות. על פי הודעת הרשות, באדג'ט מכרה 93 כלי רכב אותם הציגה כרכבי ליסינג, בעוד שלמעשה רכבים אלו שימשו את החברה כרכבי השכרה. לדברי הרשות, "מדובר בעיצום גבוה שמדגיש את חומרת ההפרות שנעשו על ידי החברה.

להטעיה צרכנית זו, של הצגת רכבי ליסינג כרכבי השכרה יש השלכות גם על המוכרים וגם על הקונים. רכב השכרה נחשב לרכב פחות שמור מרכב ליסינג, שכן רכב שכור משמש נהגים רבים לפרקי זמן קצרים, ואילו רכב ליסינג משמש נהג אחד לתקופה ארוכה. ההשלכה העיקרית היא לגבי מחיר הרכב, כאשר שווים של רכבי השכרה בשוק זולים באופן משמעותי ממחיר רכבי הליסינג. 

יש לציין, כי באדג'ט אינה החברה הראשונה שהשתמשה בהטעיה זו, של הצגת רכבי השכרה כרכבי ליסינג. גם חברת ההשכרה והליסינג פרי ירוחם נקטה בשיטה זו אך בהיקפים קטנים בהרבה מחברת באדג'ט. 

מבאדג'ט נטען בתגובה  כי "דומיקאר (באדג'ט ישראל) דוחה לחלוטין את הטענות הלא מבוססות שהועלו כלפיה. החברה תפעל להוכחת צדקתה, לביטול העיצום ולשמירה על שמה הטוב בבית המשפט וביתר האמצעים החוקיים העומדים לרשותה. החברה מציינת, כי לא עלתה תלונה בנושא זה, מצד אף לקוח וכי הטענות של הרשות להגנת הצרכן מתייחסות, לכאורה למספר קטן של עסקאות, שנערכו לפני מספר שנים".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הדרך לחלומות רצופה בהשגת מטרות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים