שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » הרכבת ירדה מהפסים: יו"ר הדירקטוריון הודיע על פיטורי מנכ"ל הרכבת
פיטוריו של המנכ"ל מיכאל מייקסנר מגיעים על רקע הסכסוך שלו עם יו"ר הדירקטוריון, שמונה לתפקיד על ידי השרה רגב | בשבוע הבא יפתח הליך הדחה פורמלי של המנכ"ל
הרכבת הקלה | צילום: איציק ברנדויין

יו"ר דירקטוריון רכבת ישראל משה שמעוני, שמונה לתפקידו על ידי שרת התחבורה מירי רגב, פתח בהליכים להדחת מנכ"ל הרכבת מיכאל מייקסנר, כך פורסם הערב (שלישי) ב"תוכנית חיסכון".

המהלך לפיטוריו של מייקסנר מגיע על רקע יחסיו הגרועים של שמעוני עם מייקסנר. בשבוע הבא צפוי שמעוני להביא להצבעה מינוי של יועץ משפטי חיצוני כדי לפתוח בהליך הדחה פורמלי של מייקסנר.

עוד מבחזית החדשות

לטענת גורמים ברכבת ישראל, המהלך נעשה על רקע אי שביעות הרצון מהתנהלות המנכ"ל ועל רקע נושאים שונים שעלו בדו"ח מבקר המדינה לגבי רכש של קרונות. בענף התחבורה טוענים כי מייקסנר הוא "מנכ"ל טוב" שהצעיד את הרכבת קדימה.

לאחר שחברת נת"ע, האחראית בין היתר על הפעלת הרכבת הקלה, הודיעה שהרכבת לא תתחיל את פעילותה ביום העצמאות, כפי שדרשה השרה רגב, נראה גם מנכ"ל החברה חיים גליק עשוי לקבל מכתב פיטורים בקרוב.

בכיר במשרד התחבורה אמר כי: "גליק נמצא בגירעון של מיליארדים ובחריגה ארוכה. ההצלחה היא לטובתו אך גם הכישלונות הם לרעתו. יש הבנה באוצר וברשות החברות שהוא פועל בחוסר אחריות. נשקל לפתוח גם נגדו בהליך הדחה. גם אם גליק ינסה לפתוח את הקו ולהפעיל אותו 5% מוקדם יותר עדיין יש פה כישלון ומחדל חמור".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
רק אלה שיסתכנו ללכת רחוק מדי יכולים אולי לגלות עד כמה רחוק אפשר ללכת

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים