שיתוף
תגובות
חדשות » הרוג ופצועים בשתי תאונות דרכים
אוטובוס הידרדר לוואדי לאחר שהתנגש ברכב פרטי סמוך ללטרון. הנוסעים חילצו את עצמם ופונו לבתי חולים באזור. כמה דקות לאחר מכן, נהרג שהתנגש באוטובוס
תאונת דרכים אילוסטרציה | צילום: דוברות משטרת ישראל, אגף התנועה

19 נוסעי אוטובוס נפצעו היום (ראשון) בתאונת דרכים לאחר שהאוטובוס התנגד עם רכב פרטי במחלף נחשון סמוך ללטרון. האוטובוס הידרדר לוואדי והנוסעים חילצו את עצמם ופונו לבתי החולים. צוות מד"א שהוזעק למקום פינה את הפצועים לבתי החולים קפלן ושמיר-אסף הרופא. המשטרה החלה בחקירת נסיבות התאונה.

סגן מנהל מרחב איילון במד"א, אופיר שיש, סיפר כי צוותי הרפואה שהוזעקו למקום הבחינו ברכב פרטי מעוך כשנהג נמצא בתוכו ואוטובוס שפגע במעקה הבטיחות ונפל לוואדי בצד הדרך. "מהאוטובוס חילצו את עצמם 18 נוסעים, נהג הרכב, שספג פציעות קלות, יצא גם הוא עצמאית".

עוד מבחזית החדשות

מספר דקות לאחר מכן, נהרג גבר בשנות ה-60 לחייו לאחר שרכבו התנגש באוטובוס בכביש 557 שבצפון השומרון. צוות מד"א שהוזעק למקום סיפר כי הנהג היה לכוד ברכבו, שהיה מרוסק בשולי הכביש. לאחר ניסיונות חילוץ של הנהג, נאלץ הצוות לקבוע את מותו. 12 הנוסעים שהיו באוטובוס לא נזקקו לטיפול רפואי.

אנשי מד"א, חארת כליב ויצחק הירשפלד סיפרו כי "תוך כדי פעולות חילוץ של נהג הרכב ביצענו בדיקות רפואיות אבל הפציעה שלו הייתה קריטית ונאלצנו לקבוע את מותו".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים