שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » הקבינט הבטחוני הפתיע בתרגיל "מרכבות האש"
עדכון מצב
בביקורם הוצג לחברי הקבינט תרגיל ״מרכבות האש״, על מטרותיו והישגיו הנדרשים. הוצג מבנה התרגיל תוך שילובם והשתתפותם של משרדי הממשלה השונים והזירה האזרחית
חברי הקבינט בדיון | צילום: דובר צה''ל

הקבינט הביטחוני התארח אמש בצה"ל וערך דיון העמקה במסגרת ביקורו בתרגיל המלחמה הגדול של צה״ל –  "מרכבות האש". הדיון נערך אמש (ראשון), במוצב הפיקוד העליון של צה"ל ("הבור" במטה הכללי), בבסיס הקריה בתל אביב – ׳מחנה רבין׳.

בביקורם הוצג לחברי הקבינט הביטחוני תרגיל ״מרכבות האש״, על מטרותיו והישגיו הנדרשים. הוצג מבנה התרגיל תוך שילובם והשתתפותם של משרדי הממשלה השונים והזירה האזרחית.

במהלך הביקור דנו המשתתפים בסוגיות מבצעיות, תוך דגש על לחימה רב-זרועית ורב-ממדית. כמו כן, ביצעו אישור תוכניות וכן התקיים עדכון מצב מבצעי אמת.

הדיון התקיים בראשות ראש הממשלה, נפתלי בנט ובהשתתפות שרי הקבינט, שר הביטחון, בני גנץ, הרמטכ״ל, רב-אלוף אביב כוכבי, ראש המטה לביטחון לאומי, ד״ר איל חולתא, ראש השב״כ, רונן בר, היועצת המשפטית לממשלה ובכירים נוספים. 

ראש המטה הכללי הציג את תפיסת ההפעלה לניצחון וההתקדמות במימושה הלכה למעשה בתרגיל. ראש אגף המבצעים, אלוף עודד בסיוק הציג את התרגיל לפרטיו, את היכולות המבצעיות ואת התוכניות המתורגלות במסגרת "מרכבות האש".

חברי הקבינט קיבלו סקירת מודיעין ותמונת מצב עדכנית באשר לאירועי "שובר גלים" והערכות צה"ל לתרחישים השונים.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
גם מסע בן אלף קילומטרים מתחיל בצעד אחד קטן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים