שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » הצוללת הנעדרת: שדה הריסות אותר בקרקעית האוקינוס
משמר החופים האמריקאי עדכן כי אותר שדה הריסות בקרקעית האוקיינוס האטלנטי, באזור שבו מחפשים את הצוללת "טיטאן"
הצוללת הנעדרת טיטאן | צילום: oceangate

משמר החופים האמריקאי עדכן הערב (חמישי) כי אותר שדה הריסות בקרקעית האוקיינוס האטלנטי, באזור שבו מתמקדים החיפושים אחרי הצוללת "טיטאן" שנעלמה עם חמישה אנשים על סיפונה בדרך לשרידי הטיטאניק ביום ראשון.

עוד נמסר, כי משמר החופים "בוחן את הממצאים" ויקיים תדרוך לתקשורת על הממצאים בשעה 22:00 זמן ישראל. בהמשך להודעת משמר החופים, אישר דובר מטעם שירותי המחקר Pelagic ל-CNN כי כלי הרכב המופעל מרחוק (ROV), שהיה הראשון לערוך חיפוש אחר הצוללת Oceangate הנעדרת בקרקעית הים, מצא את שדה ההריסות.

עוד מבחזית החדשות

מייסד שותף של החברה המפעילה את הצוללת האבודה אמר כי הוא מאמין שמומחיות הצוות תרחיב את "החלון הזמן" לחילוץ הנוסעים בחיים. גיירמו סוהנליין אמר את הדברים בהצהרה ל-CNN. הוא ציין שהוא מדבר בשם עצמו ולא בשם החברה, OceanGate.

לדברי סוהנליין, מנכ"ל oceangate ומייסד שותף סטוקטון ראש' שנמצא על סיפונה של הצוללת ושאר הצוות היו "היו מבינים לפני ימים שהדבר הטוב ביותר שהם יכולים לעשות כדי להבטיח את ההצלה שלהם הוא להרחיב את גבולות האספקה של החמצן עד כמה שאפשר".בהתבסס על המומחיות של אנשי הצוות, "החלון הזמין" לחילוץ ארוך יותר ממה שרוב האנשים חושבים",

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
צחוק משכח כאבים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים