שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » הפתרון האפשרי של הקואליציה: למנות את דרעי ליו"ר הכנסת
בקואליציה מנסים למצוא פתרון יצירתי למשבר שנוצר עם אריה דרעי | על פי אחת ההצעות דרעי ימונה ליו"ר הכנסת במקומו של אמיר אוחנה מאחר ובתפקיד זה מתאפשר לו לכהן
יו"ר ש"ס אריה דרעי | צילום: עמוס בן גרשום - לע"מ

מועצת חכמי התורה של ש"ס שהתכנסה אמש (רביעי) בעניין החלטת בג"ץ נגד יו"ר ש"ס אריה דרעי, מתכוונת לקיים את פסיקתו של בית המשפט העליון. עקב כך, יתפטר דרעי מתפקידיו בממשלה. בקואליציה מנסים עדיין לחוקק חוק יסוד שיתגבר על פסק הדין של בג"ץ אך מדובר במהלך שעשוי לקחת זמן רב.

בקואליציה מנסים לגבש פתרון חדש למשבר שנוצר עם דרעי. ב"המהדורה המרכזית" פורסם הערב, כי ייתכן שדרעי ימונה ליו"ר הכנסת, במקומו של היו"ר אמיר אוחנה, מאחר והתפקיד מאפשר לדרעי לכהן גם במסגרת הרשעתו הפלילית. אם זה יקרה, אוחנה צפוי לקבל תפקיד אחר בממשלה.

עוד מבחזית החדשות

דרעי אמנם יכול לבדוק אצל יו"ר וועדת הבחירות האם יש לו קלון, כפי שהציע השופט אלרון, הבעיה היא, שחוק יסוד הכנסת קובע לגבי הרשעה שיש עמה קלון, שבמידה ואכן יוכרע שיש לדרעי קלון הוא לא יוכל לכהן כחבר כנסת.

למרות הניסיונות לחוקק חוק שיתגבר על פסיקת בג"ץ בעניין דרעי, נתניהו ולוין לא ירצו להשעין את הרפורמה המשפטית שזוכה לתמיכת כל מפלגות הימין, על עתידו הפוליטי של אריה דרעי.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
התקשורת, כמו אש, היא משרת נהדר, אך אדון נורא
(ג'יימס פנימור קופר)

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים