שיתוף
תגובות
תוכן שיווקי » הפרסום החרדי: מה האפשרויות?
פרסום
במגזר החרדי אפשרויות הפרסום במדיה הדיגיטלית הוא מצומצם יותר ולכן במגזר זה נפוץ השימוש בלוחות מודעות
פרסום | צילום: FREEPIK

הפרסום החרדי מבוסס על לוחות מודעות, עבור משרדי פרסום ומתווכים למיניהם, אשר מפרסמים בלוחות אלו את השירותים שהם מציעים למגזר החרדי. כך המגזר החרדי מקבל מודעות לפרסומים אודות שירותים וחברות למיניהם. קופות חולים, קופות צדקה וכדומה, הם רק חלק מהגופים הממשלתיים האידיאליים לשירותי הדבקת מודעות רחוב. חברות המספקות שירות זה למגזר החרדי נדרשות להכיר היטב את אזורי הפרסום כדי להעניק פרסום ממוקד בלוחות ייעודיים בעיריות חרדיות מגוונות, בהתאם לקהל היעד באזור זה. 

לוח מודעות בעיריות חרדיות: מה זה אומר?

קיים שירות של חברות מסוימות המעניקות לוחות מודעות בעיריות חרדיות, כולל בחירת המיקום המתאים לפררסום לוח המודעות, על מנת שיתאים לקהל היעד הרלוונטי. חברות אלו בוחרות עם העירייה את המקומות הייעודיים המתאימים לפרסום על לוח המודעות ולמיקום הלוח, כך שיהווה מוקד עניין עבור התושבים באזור. חברות המספקות לוחות מודעות לעיריות מעניקות שירות נלווה של צביעת וניקיון אזור הלוח וכן תחזוק ושימור לוח המודעות לאורך זמן. עבור עיריות חרדיות שירות זה יכול להתאים ולהיות רלוונטי לאוכלוסיות בעיריות אלו. כך הם יוכלו לקבל מידע אודות פרסומים של חברות שונות, מידי חברות הפרסום המפרסמות,  וכן מידע אודות שירותים שונים שהם יכולים לקבל.

גיל סטריט מודעות רחוב: החברה  המומלצת להתקנת לוחות מודעות!

גיל סטריט היא החברה הגדולה בארץ להתקנת לוחות מודעות רחוב עבורכם. אצל חברת גיל סטריט מודעות רחוב תוכלו למצוא שירות אמין, מקצועי ומוקפד במיוחד עבורכם. חברת גיל סטריט מתמחה בהדבקה של מודעות רחוב ברחבי הארץ, עבור חברות פרסום ומשרדי שיווק למיניהם. המטרה היא לספק אפיק שיווקי ומכירתי לחברות אלו לפרסום שירותים מסוגים שונים. גיל סטריט היא זכיינית מטעם העירייה של ערים חרדיות רבות, כדי להדביק מודעות רחוב בערים גדולות כגון ירושלים ואלעד.

גיל סטריט: מה החברה תוכל לספק עבורכם?

אצל חברת גיל סטריט תוכלו למצוא שירותים פרסומיים של התקנת לוחות מודעות בריכוזים חרדיים גדולים, עבור חברות פרסום גדולות במשק הישראלי, גם עבור עמותות וגופים לימודיים למיניהם המשתמשים באמצעי הפרסום של הלוחות לפרסום תדמיתי על כל סוגיו. החברה מספקת גם שירותי דיוור ישיר וכן שלטי חוצות גדולים במגזר החרדי, בעיקר בתחנות אוטובוס וכן נקודות מכירה מגוונות, על כל סוגיהם. חברת גיל סטריט מספקת שירותים נלווים של פיקוח על מהלך ההפצה וכן הדבקת המודעות ודיוור לארגונים גודלים למיניהם. תוכלו להיות רגועים שאצל חברת גיל סטריט אתם מקבלים את השירות הקפדני והטוב ביותר עבורכם, לפרסום מודעות על כל היבטיהם, בריכזים חרדיים נפוצים במדינת ישראל. צרו קשר כבר היום להתייעצות או לכל שאלה או בקשה עם נציגי החברה. 

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היכולת החשובה בחיים היא היכולת להשתנות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים