שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » הפרופסור שטיפל בנתניהו: "ריצת האמוק שלו אינה מובנת לי כלל"
"הטוב שברופאים"
פרופ' עמית שגב, ראש מחלקת קרדיולוגיה בתל השומר שטיפל בנתניהו בשבוע שעבר, כתב בחשבון הפייסבוק שלו: "תפסיק מיידית את השנאה וההסתה ועצור לאלתר את החקיקה"
ראש הממשלה בנימין נתניהו | צילום: לע"מ

פרופ' עמית שגב, ראש מחלקת קרדיולוגיה בתל השומר והרופא שטיפל בראש הממשלה בנימין נתניהו בשבוע שעבר, כתב היום (שבת) פוסט בחשבון הפייסבוק שלו בו הביע תמיכה במחאה ובאנשי המילואים שהודיעו על השהיית התנדבותם ותקף את ראש הממשלה: "ממשיך בריצת האמוק שלו שאינה מובנת לי כלל". בפניה לראש הממשלה כתב: "ראש הממשלה נתניהו, תתעשת ותבין מהו הצד הנכון של המפה. תפסיק מיידית את השנאה וההסתה ועצור לאלתר את החקיקה".

בפוסט כתב הפרופ' כי "10,00 טייסים ואנשי חיל אויר המתנדבים לשרות מילואים, רובם מעל גיל 55 ואף 60, הודיעו לממשלה כי הם מפסיקים את התנדבותם. זוהי אינה סרבנות של חיילים או קצינים בשרות סדיר או מילואים פעיל. הצד השני מכנה אותם בשמות שונים ועדיף שלא לחזור על מילות הגנאי מפיהם של דמויות הזויות כמו אמסלם, קרעי, גוטליב ודיסטל".

עוד מבחזית החדשות

"בצבא נוהגים לכנות מצבים שונים "האירוע"… אז האירוע הנוכחי לא דומה לשום דבר אחר בהיסטוריה של מדינת ישראל. מעולם לא הייתה אהבה כאן בין קבוצות החושבות אחרת מבחינה פוליטית. צה"ל, השב"כ והמוסד לא העלו על דעתם מעולם להפר או לא לציית לממשלה כזו או אחרת ולא משנה מאיזה ספקטרום של המפה הפוליטית הממשלה".

"אז זהו, "שהאירוע" הנוכחי לא דומה לשום דבר אחר מההיסטוריה של 75 שנות עצמאותנו. יש כאן מהלך לשינוי דמותה של המדינה, ולא אנחנו לא היסטריים, יש כאן קרב ברור בין דמוקרטיה וליברליזם לבין דיקטטורה, מדינה הלכה ומלוכה. אז בשלב ראשון, המתנדבים מפסיקים להתנדב, הרופאים ישביתו סמלית את מערכת הבריאות וראשי המשק והחברות הגדולות יצטרפו אף הן. חברי ממשלה יקרים זוהי רק קריאת אזהרה. תמשיכו את המהלכים שלכם להפיכה, ותקבלו הכל בגדול "ועל אמת".

"בשבועות האחרונים התראיינו ראשי שב"כ לשעבר, בכירי מוסד, רמטכ"לים וראשי מערכת בטחון… ואני לא מדבר על אנשי האקדמיה שהם הרי שמאלנים קיצוניים. האם יכול להיות שכולם טועים ורוטמן ולוין צודקים? ראש הממשלה נתניהו, תתעשת ותבין מהו הצד הנכון של המפה. תפסיק מיידית את השנאה וההסתה ועצור לאלתר את החקיקה".

עוד מבחזית החדשות

"אגלה לכם סוד, נוצרה לי אפשרות לדבר ב-4 עיניים עם מר נתניהו בלשכתו והעברתי לו את התחושה והכאב של חלק נכבד וחשוב בעם. הייתה לי הרגשה שמשהו נכנס לליבו אך נאומו בחמישי בערב גרם לי אכזבה גדולה. הוא ממשיך בשלו ובריצת האמוק שלו שאינה מובנת לי כלל, ואני עדיין בתמימותי מאמין שכשהוא עם עצמו, במיטה, כמה דקות לפני שנרדם והולך לישון, לבו נחמץ עליו!"

לסיכום כתב הפרופסור: "תמונת הצעדה לירושלים היא לא פחות מהיסטורית, ברמה של המהפכה הצרפתית".

הצטרפו ועקבו אחר

2 תגובות

  1. ואם יותרו על החקיקה מה יעשו עם כל האנרגיות? ימצאו מיד משהו אחר בטוח. יש אנשים שזה כל הדת שלהם עכשיו.

  2. אפשר שמישהו יסביר לי על מה כל ההפגנות האלו ומה יש עכשיו בממשלה? כאילו מה זאת החקיקה הזאת?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הישג ענק הוא להגיב באותה צורה גם כאשר מנצחים וגם כאשר מפסידים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים