שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » הפרויקטור חושף את הסיבה לקריסה במירון
התנכלות?
דבריו של הפרויקטור עוררו סערה בקרב האלפים שהמתינו שעות בחניוני הוויסות ללא אוכל, ללא שתיה ובחלק מהמקומות, ללא שרותים מתאימים להמוני העולים
שמעון לביא, מתן כהנא וצביקי טסלר במירון | צילום: באדיבות המצלם

פרויקטור מירון צביקי טסלר, חשף ביממה האחרונה בראיונות לכלי תקשורת, כי למרות שדובר בתחילה על מתווה שיאפשר ל-16,000 אנשים לשהות בהר מירון במקביל, שהו בשטח ההר לא יותר מ-9,000 אנשים.

דבריו של הפרויקטור עוררו סערה בקרב האלפים שהמתינו שעות בחניוני הוויסות ללא אוכל, ללא שתיה ובחלק מהמקומות, ללא שרותים מתאימים להמוני העולים.

בריאון לקול ברמה, אומר טסלר כי "לא היו יותר מ-9.000 איש בזמן אמת על ההר, למרות שהנתון המקורי עמד על 16 אלף. אני לא יודע להשיב מדוע המשטרה למרות ההתראה מראש על קיצוניים שיפרו את הסדר לא הצליחה למנוע את האירוע הזה".

כזכור, בעת שקבוצת מתפללים פרצו את המחסומים במירון ונכנסו למתחם הציון, עשרות אוטובוסים קיבלו הוראה לסוב על עקבותיהם, לאחר שבמשטרה הודיעו על סיום.

נוסעים שהמתינו מספר שעות בחניונים, סיפרו לבחזית הבוקר: "אלפים נתקעו ולא יכלו לעלות, חשבנו שהיה קריסה. ביממה האחרונה אנחנו שומעים כי למרות המתווה שסוכם על 16 אלף אנשים, היו רק 9 אלף. הפרויקטור והמשטרה יצטרכו לתת תשובות למה הגבילו את הקהל מעבר למה שסוכם במתווה".

במשרד התחבורה מדווחים כי הפעילו במהלך ההילולה במירון, בימים רביעי וחמישי, 1500 אוטובוסים ממוקדים בכל רחבי הארץ ו-400 אוטובוסים נוספים ששימשו את המתפללים כשאטלים בהר ליישובים ולחניונים סביב ההר.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים