שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » הפלסטינים: ביקור בן גביר במערת המכפלה "פלישה"
סוכנות הידיעות של הרשות הפלסטינית הגדירה את ביקור השר בן גביר במערת המכפלה לרגל יום העצמאות כ"פלישה" לאתר איסלאמי קדוש השייך בלעדית למוסלמים
חברון היום

סוכנות הידיעות הפלסטינית הרשמית של הרשות הפלסטינית "וופא". תקפה את ביקור השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר במערת המכפלה והגדירה אותה כ"פלישה" לאתר אסלאמי "במתחם האיבראהימי הקדוש" בחברון.

בהודעת "וופא" נאמר כי "פלישת בן גביר התבצעה במסגרת שורה של הפלישות המתמשכות של הכיבוש ומתנחליו לאתר הקדוש מאז אמש יום שלישי, ובמסגרתם המתנחלים קיימו בתוכו ריקודים תלמודיים וחגיגה במה שמכונה חג העצמאות". השייח’ חאתם אל-בכרי, שר ההקדשים וענייני הדת של הרשות הפלסטינית, גינה את "הפלישה" של בן גביר אותה כינה "הפרה בוטה של המקומות הקדושים ובתי הפולחן".

עוד מבחזית החדשות

עוד אמר אל-בכרי כי "באמצעות פעולות הייהוד המתמשכות, ובכללן שידור תמונות של המתנחלים הרוקדים בתוך ומחוץ למערת המכפלה בשקט ובשלווה, הכיבוש פועל להביא לסילוק התושבים הפלסטינים מהמקומות אשר הוא חותר להשתלט עליהם בחברון העתיקה בפרט, וזאת בהתאם לתוכנית ממוסדת שמיישמת ממשלת הכיבוש עם המתנחלים".

לדבריו, "קיימת חלוקת תפקידים בין "הכיבוש" למתנחלים, ואלה קיבלו אישור להניף את "דגל הכיבוש" והמנורה ולשגר זיקוקין על גג מערת המכפלה ובסביבתה, והדבר נעשה כדי לכפות את השליטה המלאה על האתר הקדוש לקראת הפיכתו לבית כנסת".

אל-בכרי ציין, כי הצעדים של ישראל במערת המכפלה הם "הפרה בוטה של קדושת האתר האיבראהימי הקדוש" ושל "הבעלות הבלעדית על ההקדש השייך רק למוסלמים ולא לאיש זולתם".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. תיכף הופכים אתאולם רבקה ויצחק לאל אקצה 2 ימח שמם וזיכרם
    צריך לפנות את הערבים מידית מכל שטח המערה ולא לתת להם להכנס כלל
    זה שלנו ואין להם שום חלק בזה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם לא נשנה כיוון, סביר להניח שנגיע לאן שאנו הולכים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים