שיתוף
תגובות
חדשות » הפיגוע בכפר קאסם: תיעוד שלב אחר שלב ממארב המחבל ועד לחיסולו
המשטרה פרסמה תיעוד ששופך אור על התרחשות האירועים בזירת הפיגוע | משפחת המחבל דוחה את טענות המשטרה לפיה ניסה לבצע פיגוע טרור וטוענת כי הוא נרצח בדם קר
| צילום: דוברות המשטרה

המשטרה מפרסמת היום (שבת) תיעוד חדש שמציג שלב אחר שלב את פעילות השוטרים בפיגוע בכפר קאסם, החל מהשיחה שבו המחבל מזמין את אחד השוטרים למקום שבו הוא נמצא, בעודו אורב לו, ולאחר מכן יוצא אליו כשנשקו שלוף, והדיווח ברשת הקשר המשטרתית ומצלמות הגוף, המראות פיקוד ושליטה מקצועיים, מענה מבצעי בשטח תוך תגבור הדדי של שוטרי התחנה עם לוחמי מג"ב ויס"מ, תאום ושידור לאחור מול משל"ט מחוז מרכז ("המצודה") והסכנה הממשית של המחבל שנוטרל בהתאם.

הפיגוע בכפר קאסם: תיעוד שלב אחר שלב ממארב המחבל ועד לחיסולו | חלק 1

הפיגוע בכפר קאסם: תיעוד שלב אחר שלב ממארב המחבל ועד לחיסולו | חלק 2

הפיגוע בכפר קאסם: תיעוד שלב אחר שלב ממארב המחבל ועד לחיסולו | חלק 3

בתחילת התיעוד, שחלקו נלקח ממצלמות הגוף של השוטרים, נשמע המחבל אומר, "תחזור לאיפה שהב.מ.וו עומדת". לאחר מכן המחבל יוצא לכיוון השוטר, כשנשקו שלוף. מחקירת המשטרה עלה כי הוא לא הצליח לירות בעקבות מעצור בנשקו. לאחר מכן השליך המחבל בקבוקי תבערה, ובהמשך יצא עם רכבו, ודורס את שלושת השוטרים שנפצעו, בשלב זה המחבל נוטרל.

המחבל בדיר היה ללא עבר פלילי והוא אינו מוכר למשטרה. משפחתו טוענת, שהוא אינו מחבל ואף מאשימה את המשטרה ב"שנרצח בדם קר". דודו של בדיר, סובחי, אמר, "נעים הוא לא מחבל. השוטרים רצו לעשות עליו חיפוש והוא נבהל. הם הפחידו אותו ולכן הוא התנהג ככה. השוטרים הם אלה שפתחו בירי. הוא לא חשב, הוא ילד. הוא רצה לברוח. הוא לא התכוון לדרוס אף אחד, רק רצה לברוח משם".

פרסום התיעוד, כאמור, מגיע על רקע טענות של ראש העיר כפר קאסם עאדל בדיר לפיהן הוא לא בטוח שמדובר בפיגוע, אף שהמשטרה ושב"כ מייחסים למחבל מניע לאומני, לדבריו "צריך לחקור מה המניע. לילד אין קשר לאנשים שיכולים להיות מעורבים בפיגוע. צריך לחכות למניע. אני סומך על אנשי המקצוע"

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא עשה טעות לא ניסה שום דבר חדש

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים