שיתוף
תגובות
יהדות » הפוסק שהחלים מניתוח חזר למסירת שיעורו היומי: "מודה לידידיי ואוהביי"
לאחר הפסקת השיעור
הפוסק הגאון רבי יהודה אריה דינר חזר למסירת שיעורו היומי, ופתח בהודאה לציבור המתפללים לרפואתו | האזינו להקלטה
תגיות:
הפוסק הגרי"א דינר שליט"א | צילום: באדיבות המצלם

הגאון הגדול רבי יהודה אריה דינר שליט"א מגדולי הפוסקים ורב מרכז העיר בני ברק השוהה בימים אלו בקרית יערים טלזסטון לצורך מנוחה והמשך החלמה מניתוח שעבר אמש בביה"ח איכילוב בתל אביב. חזר הבוקר למסור את שיעורו היומי הקבוע הנמסר מביתו ומשודר בקו הטלפון הייעודי לשיעוריו בקול הלשון מידי יום אחר תפילת שחרית.

הגרי"א דינר מודה בפתח שיעורו על הניסים שעבר ומודה לכל המתפללים

הפוסק הגרי"א דינר שליט"א שנעדר בעקבות כך ממסירת שיעוריו מזה מספר שבועות, מסר הבוקר לראשונה את שיעורו היומי הקבוע ממעון הנופש בקרית יערים טלזסטון, ופתח את דבריו בהודעה לקב"ה על הניסים הגלויים שעשה אמו ואף הודה על כל התפילות.

הפוסק הגרי"א דינר פתח את השיעור היומי ואמר: "בחמלה גדולה אני מודה להשם מזמור לתודה, אנחנו אומרים 'הודו ל-ה' כי טוב כי לעולם חסדו' 'הודו ל-ה' כי טוב כי לעולם חסדו' השם ריחם עלי וברוך השם עכשיו אני מרגיש יותר טוב", "ואני מודה לכולם על כל תפילה ותפילה שזה ברור שהכל זה רק כח התפילה של כל ידידי ואהובי, כל תפילה עוזרת 'קרוב השם לכל קרוביו לכל אשר יקראוהו באמת' כל תפילה עזרה ועוזרת ותעזור ותמשיך בעז"ה יתברך שנוכל להמשיך ללמוד ביחד כל בוקר כמה דקות, והשם יעזור שנשמע הלאה אצל כולם רק בריאות ושמועות טובות ונחת ושמחות אצל כל אחד ואחד למשפחותים וביניהם בעז"ה יתברך, ויהה לנו החודש הזה חודש כסלו חודש של ניסים בעז"ה, ושנזכה לתקע בשופר גדול לחרותינו וקבצינו יחד מארבע כנפות הארץ לארצינו הקדושה ברחמים אמן". 

בסיום השיעור הגרי"א שליט"א חזר ואמר: "ואני מסיים כעין הפתיחה, יישר כח על כל התפילות אלו שהתפללו עלי שכל תפילה עוזרת, ואפשר להמשיך להתפלל שאני יחזור לכוחות בעז"ה, ונשמע הלאה רק רק בשורות טובות ישועות ונחמות.

תלמידיו מוסרים כי ניתן להאזין לשיעוריו המלאים בקול הלשון, כמו"כ הציבור נקרא להמשיך להתפלל עד להחלמתו השלמה והמהירה של הגאון רבי יהודה אריה בֶּן יִטָא בתוך שאר חולי עמו ישראל.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היה אסיר תודה על כל האנשים הקשים בחייך, ותלמד מהם. הם מראים לך בדיוק מי אתה לא רוצה להיות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים