שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » הפגנות המחאה ממשיכות למרות הטרור: המשטרה בבקשה למארגנים "אל תחסמו כבישים, צריכים אותם פנויים"
מארגני ההפגנה בקפלן הודיעו כי המחאה הערב תתקיים "במתכונת מיוחדת" וללא צעד | "במקום לגנוז את החקיקה ולהתעסק בביטחון, שרים מודיעים שימשיכו עם סיום הפגרה"
הפגנה בתל אביב | צילום: אמיר גולדשטיין

המשטרה קראה היום בצהריים (שבת) למפגינים נגד הרפורמה המשפטית שלא לחסום הערב כבישים לאור המצב הביטחוני. זאת, אחרי שכביש איילון נחסם בשבועות האחרונים מדי מוצאי שבת על ידי מאות צעירים.

המשטרה אישרה את המחאות ואף הבהירה שתציב אלפי שוטרים ברחבי הארץ כדי לאבטח אותן, אך קראה למוחים "להימנע מהפרות סדר והפרעה לשוטרים במילוי תפקידם". בנוסף, הבהירה כי "בימים אלה של כוננות גבוהה בכל רחבי הארץ, ישנה חשיבות עליונה להותיר את צירי התנועה פנויים כל העת למעבר של רכבי חירום".

עוד מבחזית החדשות

מארגני ההפגנה המרכזית ברחוב קפלן בתל אביב הודיעו כי חרף המצב הביטחוני, המחאה תתקיים אך "במתכונת מיוחדת". כמו כן הודיעו כי "הצעדה שתוכננה לא תתקיים לבקשת המשטרה".

המארגנים הדגישו כי ההפגנה תתקיים בתיאום עם המשטרה. "אנו משתתפים בצער משפחות הנרצחים ומאחלים רפואה שלמה ומהירה לפצועים", נמסר. "ההפגנה תתקיים במתכונת מיוחדת, תוך השתתפות בצער המשפחות ותמיכה בכוחות הביטחון והתושבים באזורי העימות. נמשיך במאבק נגד הדיקטטורה כאילו אין מלחמה בטרור ונמשיך להתגייס למילואים ולתמוך בצה"ל וכוחות הבטחון כאילו אין מלחמה נגד הדיקטטורה".

עוד אמרו המארגנים "ממשלת ישראל כושלת בכל תחום. במקום לגנוז את החקיקה ולהתעסק בביטחון, שריה הבכירים מודיעים לציבור שימשיכו בניסיונות להפוך את ישראל לדיקטטורה עם סיום הפגרה. במקום לאחד את העם, שרי הממשלה קראו השבוע לעלייה להר הבית. חשוב לציין שהאירוע יתקיים, כפי שמתקיימים עשרות אירועי תרבות וספורט, עליה לכותל המערבי והר הבית בימי החג הקרובים. לא ניתן לטרור לנצח".

אתמול קרא האלוף במיל' טל רוסו שלא לקיים את ההפגנות בשל המצב הביטחוני. "לאור האירועים הקשים ברחבי הארץ, כוחות הביטחון והמשטרה פרוסים במוקדים מעוטף עזה ועד גבול הצפון", כתב. "לפיכך אני קורא לחבריי למחאה נגד המהפכה המשטרית לבטל את ההפגנות המתוכננות למחר ברחבי הארץ".

הצטרפו ועקבו אחר

2 תגובות

  1. בושה ,בושה ,בושה ,השמאל זה ערב רב שעלה עם עם ישראל ממצרים, בכיף הייתי מחזיר אותו…
    מי אלה מארגני ההפגנות???
    כל אחד שמגיע להפגנה מקבל תשלום, ב ו ש ה !!

  2. קשקשנים אנרכיסטים משועממים מפריעים למשטרה לבצע את משימתה האמיתית: הגנה על אזרחים מטרור שפרץ בגלל השנאה שמפיצים האנרכיסטים.

    "המשטרה מבקשת"!
    השתגעתם???
    נותנים רישיון להפגנה פרועה ומאד מיותרת כרגע, ומבקשים (!) שלא יחסמו כבישים?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
לא משנה כמה המצב טוב או רע, תמיד הוא בסוף משתנה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים