שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » העסקן מרדכי בלוי לקראת ההפגנה: "אל תעשו חילול ה'"
לקראת ההפגנה הצפויה הערב ליד ביתו של חה"כ משה גפני בבני ברק, מבקש העסקן מרדכי בלוי מהציבור בבני בבני ברק "שלא לעשות חילול ה'"
יו"ר ועדת הכספים ח״כ משה גפני | צילום: דוברות הכנסת - נועם מושקוביץ

לקראת ההפגנה הצפויה הערב מול ביתו של חה"כ גפני בבני ברק, מבקש העסקן מרדכי בלוי מהציבור הבני ברקי "שלא לעשות חילול ה'". בראיון לרדיו קול חי אמר בלוי "אני קורא לציבור לא לעשות חלילה חילול השם".

בתגובה לחוק הגיוס ופסקת ההתגברות אמר בלוי כי: "גם בן גוריון הציוני הגדול הבין שמי שלומד תורה גיוסו נדחה. עד שהגיע איזה עורך דין והגיש בג"ץ. זה נמשך ונמשך ובכל פעם יורדים לעניין הזה. באים עכשיו ועושים פסקת התגברות שהשופטים לא יכריעו בעניינים כאלה. בפסקת ההתגברות אומרים שיש חוקים שהם לא ניתנים לשינוי בדומה לחוקה".

עוד מבחזית החדשות

"אנחנו לא חושבים שהבג"ץ הוא משהו", מבהיר בלוי. "אבל אנחנו צריכים להציל את "יבנה וחכמיה". אנחנו רוצים שיתנו לנו לחיות כיהודים וללמוד תורה. איננו באים להתערב לאף אחד בחייו הפרטיים. הדבר הזה חייב להיות מסודר".

עוד אמר בלוי: "הם פתאום אומרים שאם השלטון יעשה כך וכך הם לא ילכו למילואים. זאת אומרת שמותר פתאום לוותר על ה"שוויון בנטל". ברוב מדינות העולם הגיוס בכלל אינו חובה".

אם לא יהיה שינוי, צפויה להתקיים הערב בשעה 19:30 הפגנת מחאה מול ביתו של יו"ר וועדת הכספים ח"כ משה גפני, ברחוב יצחק ניסים בבני ברק.

תחת הכותרת "חרדים לדמוקרטיה", מסבירים המפגינים כי ההפגנה הנוכחית "מהווה יריית פתיחה למהלך רחב היקף נגד מעורבותם של חברי הכנסת החרדים בקידום החוקים, ובראשם גפני, אשר ומקדם ביתר שאת את חקיקת פסקת ההתגברות".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. לכל דיירי הרחוב יצחק ניסים להוציא את הבוקסות והרמקולים על עדן החלון של בתיכם על פול ווליום עם השיר אנחנו מאמינים בני מאמינים או כל שירי פורים כדי שלא תצטרכו לשמוע את דברי הבלע וגם שהם לא ישמעו ולא יוכלו להשמיע, ועדיף לרקוד ויתכן שקצת מן האור ידחה הרבה מן החושך, וחס ושלו' לא להתגרות בהם ולא לתת לילדים ובני הנוער להתקרב אליהם. הם רוצים לעשות פורים נעשה להם פורים משנכנס אדר מרבים בשמחה עד חודש אב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים