שיתוף
תגובות
כלכלה » כלכלה בארץ » "העלאת שכר המינימום ל-6,000 שקל בחודש"
"הפתרון למצוקה"
את הדברים אמר יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד בביקור מיוחד במרחב העמקים במהלכו נפגש עם ראשי הערים עפולה ויקנעם, העובדים והוועדים במרחב
יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד | צילום: אגף הדוברות בהסתדרות

יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד ערך היום (שני) ביקור מיוחד במרחב העמקים במהלכו נפגש עם ראשי הערים עפולה ויקנעם, העובדים והוועדים במרחב.

את הסיור הוביל יו"ר מרחב ההסתדרות בעמקים זאב ליברמן וסגניתו כנרת נחמן, ובמהלכו נפגש יו"ר ההסתדרות עם ראש עיריית יקנעם סימון אלפסי, ועד עובדי העירייה, בכירי העירייה ועובדים נוספים. בר-דוד קיבל מראש העיר סקירה מפורטת על הנעשה בעיר ועל התפתחותה התעסוקתית והתעשייתית. יו"ר ההסתדרות הודה לראש העיר על הביקור והביע את הערכתו לפועלו רב השנים. בר-דוד ציין כי "העיר מנוהלת ונראית מצוין וניכר כי לעובדים יש חלק משמעותי ביצירה זו".

בהמשך ביקר יו"ר ההסתדרות בעפולה, שם נפגש עם ראש העיר אבי אלקבץ, ועד עובדי העירייה ועובדים נוספים. ראש העיר סקר בפני הנוכחים את מצבה של העיר והעירייה והדגיש את תנופת הבנייה וההתחדשות הפוקדות את העיר. בר-דוד הדגיש בפני ראש העיר את התרשמותו מיחסי העבודה הטובים והפוריים בין העובדים והעירייה והבטיח לעשות כל מאמץ כדי להצעיד את העיר קדימה.

במהלך הביקור סייר יו"ר ההסתדרות גם במחלבת תנובה אלון תבור שם נפגש עם ההנהלה, ועד העובדים ועובדי המחלבה.

את הסיור חתם יו"ר ההסתדרות באסיפת פורום ועדים מהמרחב. בר-דוד הודה ליו"ר המרחב זאב ליברמן, לסגניתו כנרת נחמן ולחברי הוועד על העשייה הברוכה. יו"ר ההסתדרות סיפר לנוכחים כי "העוצמה הפוליטית של ההסתדרות היום חזקה מאי פעם, השיח עם שר האוצר טוב וענייני". בר-דוד ציין בדבריו כי "מעסיקים רבים מספרים לי על הקושי בגיוס עובדים בעת הזו. אני מאמין שהעלאת שכר המינימום ל-6,000 שקל בחודש היא הפתרון למצוקה הזו".

לסיור התלוו מנכ"ל ההסתדרות ורמ"ט יו"ר ההסתדרות עו"ד אופיר אלקלעי; יו"ר הסתדרות המעו"ף גיל בר-טל; מ"מ יו"ר ההסתדרות רועי יעקב; יו"ר נעמת חגית פאר; יו"ר נעמת במרחב אילנה פינטו; יו"ר אגף ארגון ומרחבים אבי יחזקאל; מנכ"ל האגף רפי סדן ובכירים נוספים.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם אתה נראה היום כפי שהיית נראה אתמול, בשביל מה לך המחר?

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים