שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » העיתון בטהרן באיום לישראל: "שמרו מרחק"
הגזרה מתחממת?
באכרי מפקד צבא משמרות המהפכה ציין כי צבאו: "נמצא בעירנות מרבית התואמת את מצבו של האויב". עוד התייחס באכרי: "אירן מוכנה לתגובה נחרצת ולהתקפה מהירה וקשוחה"
תגיות: ,
שער הטהרן טיימס | צילום: צילומסך

הגזרה מתחממת? בשער העיתון "טהרן טיימס" שהתפרסם הבוקר (ד'), הוצג איום ישיר כלפי ישראל בדמות מפה של ישראל ועליה נעוצות מטרות שבהן אירן יכולה לפגוע לכאורה, נכתב בשער העיתון: "המשטר הציוני שכח שאירן יותר ממסוגלת לפגוע בהם מכל מקום, תעשו טעות אחת – ואלו המטרות שייפגעו בישראל".

העיתון בטהרן ציטט את העיתון בארץ – 'ידיעות אחרונות' כי התקיפה ביוני האחרון הוא מסר ישיר לאיראן: "התעצמות האיומים הצבאיים הישראלים על אירן מרמזת כנראה על כך שהמשטר הציוני שכח שאירן מסוגלת להכות אותם מכל מקום".

"יפעלו להפסיק באופן מוחלט את תוכנית הפיתוח והייצור של הטילים הבליסטיים של איראן" כך התייחס העיתון לדבריהם של שר הביטחון גנץ וראש המוסד דדי ברנע.

באכרי מפקד צבא משמרות המהפכה ציין כי צבאו: "נמצא בעירנות מרבית התואמת את מצבו של האויב". עוד התייחס באכרי: "אירן מוכנה לתגובה נחרצת ולהתקפה מהירה וקשוחה נגד האויב".

עוד נרשם בעיתון כי התרגיל הצבאי הגדול בתולדות צה"ל שהרמטכ"ל אביב כוכבי תכנן (כזכור, התרגיל נדחה בשל מבצע 'שומר החומות' ברצועת עזה) : "תרגיל רחב היקף של הצבא הישראלי מעל הים התיכון, עם עשרות מטוסים המדמים תקיפה נגד תוכנית הגרעין של אירן".

העיתון מצטט את עלי חמינאי, שאמר ב-2013: "מנהיגי המשטר הציוני מאיימים עלינו לפעמים, אך אני חושב שהם יודעים שאם הם יעשו טעות, הרפובליקה האיסלאמית תשמיד את תל אביב ואת חיפה".

ולסיום בעיתון נרשם: "העיתון אינו צריך להזכיר לישראל על יכולות ההגנה האיראניות".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. נלחמתם בתורה ה' ירחם, זה מה שמגיע לכם, נראה את הבנטט ושו'ת מתמודדים עם אירן ולא גיבורים על אברכים חסרי ישע. איראן היא המקל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
התקשורת, כמו אש, היא משרת נהדר, אך אדון נורא
(ג'יימס פנימור קופר)

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים