שיתוף
תגובות
חדשות » "העולם התחתון": מנהרה באורך עשרות מטרים הסתירה פושעים מסוכנים בנצרת
המלחמה בפשיעה
המשטרה חשפה בנצרת מנהרה שעל פי החשד שימשה את אחד מארגוני הפשע המסוכנים והמבוקשים בישראל | המנהרה מחולקת למקטעים ושימשה כמקום מסתור
המנהרה שנחשפה | צילום: דוברות המשטרה

כבר שנים שראש ארגון פשע בצפון מאיים על חיי התושבים. פרוטקשן, גביית חובות, סחיטה באיומים, סחר חומרים מסוכנים ובאמל"ח וחיסולים של עבריינים יריבים. ראש הארגון נחשב ליעד מרכזי של המשטרה, אך בימים האחרונים הוא נעלם כאילו בלעה אותו האדמה.

המנהרה שנחשפה | צילום: דוברות המשטרה

למעשה, האדמה באמת "בלעה" אותו ואת אנשי ארגונו. משטרת מחוז צפון חשפה בנצרת מנהרה באורך של עשרות מטרים, ששייכת על פי החשד לארגון הפשע ושימשה כמקום מסתור בזמן פשיטות משטרתיות ומרדפים אחרי עבריינים שהיו בדרכם לבצע רצח.

עוד מבחזית החדשות

הסכסוך המדמם בין משפחות הפשע ששולטות באזור הצפון, גבה כבר עשרות קורבנות, והמשטרה מפעילה בשטח כוחות מיוחדים, רחפנים ואמצעים נוספים כדי להילחם בפשיעה. רב פקד נתי שמחה, קצין מודיעין ובילוש בתחנת נצרת סיפר: "באחד הימים קיבלנו מידע על בית לא מאוכלס שאנשים נכנסים אליו ויוצאים ממנו. הגענו לבית, ראינו את המנהרה וחשבנו שמדובר בבור קטן. שמרנו על המקום 30 שעות וגילינו שמדובר במנהרה של עשרות מטרים שמחולקת לכמה מקטעים".

רפ"ק שמחה הסביר ש"הפושעים יכולים להסתתר במנהרה במהלך חיפושים או אחרי אירועים פליליים, להיכנס ממקום אחד ולצאת ממקום אחר, וקיים חשד שהמנהרה שימשה גם להברחת נשק. ככל הנראה היא נחפרה במשך יותר משנתיים, כלומר מאז החלו הסכסוכים. המשטרה פועלת יום וליל כדי להילחם בארגונים הללו ולסכל כל תוכנית לביצוע פשע, כולל מעצרים".

באירוע אחר, קיבלו שוטרי המחוז הצפוני של המשטרה דיווח, על חשד להצתת רכב וירי. השוטרים חתרו למגע, ובהגיעם לאחת השכונות זיהו קטנוע חשוד שאחד מרוכביו אוחז באקדח. רוכב הקטנוע לא נענה לקריאות השוטרים לעצור, ניסה להימלט מהמקום והתנגש בניידת המשטרה. שני החשודים, תושבי נצרת בשנות העשרים לחייהם שמזוהים עם אחד מארגוני הפשע, נפצעו והועברו לבית חולים. במקום נתפס אקדח גלוק עם כדור בקנה.

מרדף דרמטי אחר התרחש בכבישים הסמוכים לטבעון, אחרי שפעילות סמויה של ימ"ר משטרת מחוז צפון חשפה חוליית מתנקשים שנערכה לביצוע רצח. השוטרים חסמו את דרכם והחלו לרדוף אחרי ג'יפ הלנדקרוזר שבו ניסו להימלט. במהלך המרדף ירו השוטרים בגלגלי הג'יפ. החשודים איבדו שליטה על הג'יפ שנתקע וניסו להימלט רגלית. חשוד אחד נתפס במקום, ושניים נוספים נמצאו מסתתרים בדיר עיזים.

עוד מבחזית החדשות

בנתיב הבריחה של החשודים נמצאו רובה קלצ'ניקוב ואקדח גלוק, ובג'יפ נתפס חומר דליק שעל פי החשד יועד להצתת כלי הרכב אחרי ההתנקשות. בנוסף, נתפסו שני רכבים גנובים עם לוחיות רישוי מזויפות שהוכנו לצורך ההתנקשות.

במשטרה סיכמו ואמרו כי "תפיסה מוצלחת "על חם" של עבריינים היא המטרה של שוטרי מחוז צפון, שמבצעים פעילות בכל המישורים באופן סמוי וגלוי במטרה לסכל פעילות עבריינית".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים