שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות חרדים » כותל המזרח » הסיוע להמונים בפסח שאחרי הקורונה
מרוקו
על פי הוראתו של ראב"ד מרוקו, התגייסו תלמידיו מכשמונים קהילות בעולם להיערך לחלוקת קמחא דפסחא – "זו זכות שהיא חובה לכל אדם, ואיש לא יפטור את עצמו"

ארגזי מזון, בשר יין ביצים, ושלל אדיר שלמוצרים, מהוים חלק ממרכזי חלוקת ה"קמחא דפסחא", של בתי המדרש של "שובה ישראל" בכל רחבי תבל, כאשר במהלך החודש האחרון, גויסו אלפי תלמידים וחסידים של הרב פינטו למבצע ענק, של סיוע לנזקקים בחלוקה של קמחא דפסחא.

הצורך מידי שנה במתן קמחא דפסחא, גבר השנה שבעתיים נוכח המצב הכלכלי הקשה בעקבות הקורונה, כאשר במהלך השנים הוקם מרכז לוגיסטי מרכזי של שובה ישראל שחילק ערכות ענק של מזון לכחמישה עשר אלף משפחות.

בשנים האחרונות ובעיקר לאור ההשלכות הכלכליות של של הקורונה, ולאור והתרחבותה של הישיבה והקהילה מאידך, הנהיג האדמו"ר בשנים האחרונות, חלוקה שנעשית מסביב לכל בית מדרש, כאשר תלמידיו בכל המקומות דואגים להערכות לקמחא דפסחא גדולה, וכך הצליחו תלמידי שובה ישראל וחסידי הרב להכפיל לשלש ואף יותר את כמות המשפחות שנהנות מהסיוע הנרחב.

הפעילות המסיבית שנעשתה במהלך הימים מאחרי חג הפורים ועד ערב הפסח, הניבה תוצאות מפתיעות, שכמויות ענק של סלים, מצרכים, תוי קניה וסיוע הגיעו לרבות אנשים, בכל הקהילות היהודיות בארץ ובעולם.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים