שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות חרדים » "הסיבה העיקרית לגלות- אי שמירת השמיטה"
נערכים לשמיטה
לרגל שנת השמיטה נערך הבוקר כנס הסברה לתושבי העיר נתניה בנושא. הרב דוד חי הכהן: "להוקיר טובה ליהודים הנאחזים בארץ"
תגיות:

אירוע הכנה לקראת שנת השמיטה נערך הבוקר בבית הכנסת "דביר קודשו" בנתניה, האירוע שנערך על ידי ארגון "אוצר הארץ" נועד להביא לידיעת הקהל הרחב את הלכות השמיטה ואת דרכי ההתנהלות האפשריים בשנה זו.

לאירוע אליו הגיעו עשרות משתתפים הגיעו בהם גם רב העיר נתניה, הרב קלמן בר. ראש ישיבת אורות ישראל בבת ים, הרב דוד חי הכהן. ראש מכון התורה והארץ, הרב יהודה עמיחי, ואליעזר ברט ממכון התורה והארץ. הכנס נערך במסגרת סדרת מפגשים מטעם ארגון אוצר הארץ על מנת להביא לעם ישראל את דבר השמיטה.

הרב דוד חי הכהן אמר לבאי הכינוס: "עלינו להוקיר טובה ליהודים הנאחזים בארץ, כמה הם אוהבים את עם ישראל, כמה הם נאחזים בארץ, אנחנו יודעים כמה מסוכנת מכירה של קרקע, של בית בארץ ישראל, יש בה איסור של "לא חחנם" מפורש. ועלינו להוקיר את התודה לחקלאים הצדיקים שלנו שמתאמצים ומוסרים נפש למען השמיטה בארץ ישראל".

"אנו נמצאים כעת בתקופת בין המיצרים" אומר אליעזר ברט מארגון אוצר הארץ, "תקופת הגלות והחורבן. התורה מסבירה לנו כי הסיבה העיקרית לגלות היא אי שמירת שנת השמיטה, 'ואתם, בארץ אויביכם אז תשבת הארץ, והרצת את-שבתותיה' נאמר בפרשת בחוקותי. דווקא בתקופה זו עלינו לנסות ולהביא את הגאולה על ידי התחברות למיזם העוזר לשומרי השביעית. אני מזמין את כלל הציבור להצטרף למיזם אוצר הארץ ולחזק את ידי החקלאים גיבורי הכוח.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היה אסיר תודה על כל האנשים הקשים בחייך, ותלמד מהם. הם מראים לך בדיוק מי אתה לא רוצה להיות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים