שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » הסגר על בני ברק צפוי להתהדק
חשש:
במוצאי חג שביעי של פסח הופתעו תושבי בני ברק לגלות כי הסגר שהוטל על העיר על פי החלטת הממשלה הוסר והכניסות והיציאות אליה שוב הפכו חופשיים לחלוטין – החל מעתה הכדור נמצא שוב בידי התושבים
בני ברק על המפה | צילום: SevenMaps, שאטרסטוק

תושבי בני ברק הופתעו לגלות אמש מיד עם צאת החג, כי הסגר המעיק שהוטל על העיר בשבועיים האחרונים הוסר במפתיע וללא כל התראה מראש.

בשבועיים האחרונים שעמו תושבים רבים על מה שהגדירו כאפליה מזעזעת בכל הקשור לניהול המשבר בעיר ובמיוחד הסגר שהוטל על העיר כאשר אין יוצא ואין בא למעט מקרים חריגים.

במרחבי הרשת הופצו תיעודים שונים בהם נראים תושבים חרדים שאינם מורשים לצאת את העיר ולהיכנס אליה, כאשר אף תושבים שנשאו על גופם 'אישור יציאה' מתוקף עבודתם החיונית הוטלו קשיים רבים וזכו להתעמרות מצד השוטרים, זאת בשעה שתושבי העיר שאינם עוטים על פניהם חזות חרדית, צלחו באופן חופשי את מחסומי המשטרה הרבים שהוצבו בכניסות והיציאות לעיר זאת ללא כל אינטרקציה עם השוטרים, כשאלו נכנסו ויצאו את שערי העיר באופן חופשי כלעומת שבאו.

דובר משרד הבריאות למגזר החרדי מני גירא שוורץ מסביר ל'בחזית מדיה', כי "ברגע ש 99% מתושבי בני ברק הפכו לממושמעים וההאטה בקצב ההידבקות בתוככי העיר הפכה לעובדה שלא ניתן לחלוק עליה, הרי שהסגר הוסר באחת, אך אם בשבועיים שלושה הקרובים הנתונים יצביעו על עליה מחדש באחוזי ההדבקה בעיר, כאשר משמעות הדבר הוא שהתושבים לא יהנו למרות הקושי הכרוך בכך לשמור על הכללים, הרי שלא יהיה מנוס מלהשיב את המחסומים ונקודות הבידוק אל הכניסות והיציאות לעיר כפי שהיה עד אמש. הכל תלוי במשמעת התושבים ובמודעות העצמית שלהם", הוא אומר.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים