שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » הסאנדיי טיימס: בכירים במשמרות המהפכה העבירו נאומי הסתה קיצוניים לסטודנטים
הסתה בבריטניה
על פי דיווח סאנדיי טיימס הבריטי, בכירים איראניים העבירו נאומים בשידור חי לעשרות אלפי סטודנטים בממלכה, תוך שהם מהללים רצח יהודים
הביג בן בלונדון | צילום: freepik

על פי דיווח בסאנדיי טיימס הלונדוני היום (ראשון) בכירים במשמרות המהפכה האיראניים ניסו להסית סטודנטים באוניברסיטאות בריטיות באמצעות תעמולה אנטישמית קיצונית וקריאות לאלימות. דבריהם הועברו בשידור חי מאיראן ונצפו על ידי עשרות אלפי אנשים.

עוד דווח, כי שרת הפנים הבריטית סואלה ברוורמן אמרה, כי משמרות המהפכה הם האיום הגדול ביותר על הביטחון הלאומי הבריטי. הדברים נאמרו בעקבות העדויות על השפעת משמרות המהפכה במדינה. על פי הדיווח, ברוורמן מודאגת גם מדיווחים מודיעיניים לפיהם מרגלים איראנים מנסים לגייס חברי כנופיות פשע מאורגנות כדי לפגוע במתנגדי המשטר.

עוד מבחזית החדשות

לפי העיתון, שירות הביון הבריטי MI5 הזהיר בשנה שעברה שהרפובליקה האסלאמית הייתה מעורבת ב-10 מזימות רצח וחטיפה בבריטניה. כמו כן, המשטרה הבריטית הודיעה בפברואר השנה כי מספר המקרים הללו גדל ל-15.

בדיווח של הסאנדיי טיימס נטען, כי אחד מבכירי משמרות המהפכה טען בנאומו כי השואה "מזויפת", התפאר באימון טרוריסטים של אל-קאעידה וקרא לסטודנטים להצטרף ל"רשימה היפה של החיילים" שילחמו וירצחו יהודים במלחמה אפוקליפטית. בכיר אחר אמר שהסטודנטים צריכים לראות את עצמם כ"לוחמים קדושים", תוך הבטחה ש"עידן היהודים" יסתיים בקרוב.

יש לציין כי לאגודת הסטודנטים המוסלמים של בריטניה יש רשת של סניפים ברחבי הממלכה. עם זאת, המטה שלה נמצא בכנסייה שהוסבה למטה במערב לונדון, במרחק של קילומטר אחד בלבד מבית כנסת .חברי פרלמנט ומומחי מודיעין בריטים קראו בעבר לממשלה להגדיר את משמרות המהפכה כארגון טרור, כדי שנאומים כמו אלו יהוו עבירה פלילית. למרות זאת, משרד החוץ בלונדון עדיין מתנגד לרעיון.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים