שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » מדיני » הנשיא ביקש ממלך מרוקו לבקר בממלכה
באגרת ברכה
במסגרת ביקורו של שר החוץ לפיד בממלכת מרוקו ובמהלך פגישה עם מקבילו, שר החוץ של מרוקו בוריטה, העביר לפיד אגרת חתומה מטעם נשיא המדינה יצחק הרצוג, למלך מרוקו
דגלי ישראל ומרוקו | צילום: dream down, שאטרסטוק

במסגרת ביקורו של שר החוץ לפיד בממלכת מרוקו ובמהלך פגישה עם מקבילו, שר החוץ של מרוקו בוריטה, העביר לפיד אגרת חתומה מטעם נשיא המדינה יצחק הרצוג, למלך מרוקו מוחמד ה-6 בו הוא מזמין אותו לביקור בישראל.

מצורפת האגרת במלואה: "בשם העם ובשם מדינת ישראל, הכבוד הוא לי להעביר להוד מעלתך, את ברכותינו לרגל יום המלך. אנא קבל את איחולינו הטובים להמשך שגשוגה ורווחתה של ארצך ואנשיה" פתח השניא את המכתב.

"הרשה לי להביע את הערכתינו הכנה על ההחלטה לכינון היחסים הדיפלומטיים המלאים והידידותיים בין מדינת ישראל לממלכת מרוקו. אנו מחויבים להעמיקם ולחזקם, ומקווים כי עוד יתרחבו וישגשגו בעתיד. עמינו חולקים קשר היסטורי ארוך, ואני מעריך את מחויבות הממלכה לשמירת בטחון היהודים בארצך לאורך השנים".

"המחויבות הארוכה לאורך הדורות אשר החלה עם אבותיך הינה סימן לסולידריות. אני מעריץ את התרומה המשמעותית של הוד מעלתו לטובת הפיוס הישראלי-הערבי באזורנו".

"אני מעריך רבות את שיתוף הפעולה בין ממלכת מרוקו למדינת ישראל בתחומי דיפלומטיה, בטחון, כלכלה, תרבות, תיירות, בריאות ובחקלאות. אנו מקווים להרחיב ולהעמיק את שיתוף הפעולה בשנים הקרובות לרווחת עמינו. אדגיש בנוסף את תרומתה החשובה של הקהילה היהודית בממלכת מרוקו ליהודי העולם ולמדינת ישראל".

"הוד מעלתך, אודה להזדמנות להיפגש עמך בעתיד הקרוב. אנא קבל את ברכותיי לכל משפחת המלוכה ולכל העם בממלכת מרוקו לרגל האירוע המשמח".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים