שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » הנשיא הרצוג על הרפורמה המשפטית: "הדאגות לא נעלמות מעיניי, פועל להגיע להבנות רחבות"
על רקע החשש הציבורי מהרפורמה המשפטית אמר הנשיא כי "ערכי מגילת העצמאות הם המצפן של מדינתנו, לא אתן לפגוע בהם". הוא פנה אל הח"כים והשרים: "גלו איפוק ואחריות"
נשיא המדינה יצחק הרצוג | צילום: חיים צח - לע"מ

נשיא המדינה יצחק הרצוג התייחס הערב (שלישי) לראשונה לרפורמה אותה הציג שר המשפטים יריב לוין ולחששות השמאל מפני פגיעה בהפגנות נגד הממשלה. לדברי הרצוג "ערכי מגילת העצמאות הם המצפן של מדינתנו, לא אתן לפגוע בהם". "זו תקופה רגישה ונפיצה בציבוריות הישראלית. אני ער לקולות הנשמעים מכאן ומכאן, ולכל הכאבים, הדאגות והחרדות. זה לא נעלם מעיניי ומעסיק אותי ללא הפסקה".

עוד מבחזית החדשות

עוד אמר הרצוג כי "בימים האחרונים אני פועל ומקיים שיחות עם גורמים רבים ועושה הכול במטרה להביא לקיומו של דו שיח מכובד ומכבד, בתקווה להגיע להבנות רחבות ככל שניתן. אני פונה אליכם נבחרי הציבור ואזרחי ישראל מכל הקשת הציבורית והפוליטית, גלו איפוק ואחריות. עלינו להרגיע את הרוחות ולהוריד את הלהבות. אין לנו ארץ אחרת".

בימים האחרונים נשמעה ביקורת חריפה ברשתות החברתיות על שתיקתו של הנשיא בסוגיות הציבוריות. בימים האחרונים עושה הנשיא מאמצים רבים מאחורי הקלעים כדי להרגיע את הרוחות. בבית הנשיא לא מוכנים לחשוף עם מי דיבר הנשיא ועם מי הוא מתכוון לדבר, אך מדובה על ראשי המדינה: נתניהו, לפיד, נשיאת בית המשפט העליון אסתר חיות וגורמים נוספים.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים