שיתוף
תגובות
חדשות » הנשיא הרצוג נפגש לראשונה עם ראש ממשלת בריטניה: "ידיד גדול של ישראל"
בשולי ועידת האקלים
נשיא המדינה יצחק הרצוג נפגש לראשונה עם ראש ממשלת בריטניה רישי סונאק בוועידת האקלים בשארם א-שייח שבסיני. בפגישה שוחחו המנהיגים על האתגריים הבטחוניים באזור
נשיא המדינה יצחק הרצוג בפגישה ראש ממשלת בריטניה רישי סונאק | צילום: חיים צח - לע״מ

נשיא המדינה יצחק הרצוג נפגש היום, יום (שני), במסגרת ועידת האקלים עם ראש ממשלת בריטניה, רישי סונאק שנכנס לתפקידו בחודש שעבר. בפגישה שוחחו שני המנהיגים על העמקת הידידות בין המדינות ושיתופי פעולה כלכליים בנושא אקלים, וציינו את מעורבותה של בריטניה כתוצאה מההתפתחויות הכלכליות שמביאים הסכמי אברהם. כמו כן, דנו השניים על אתגריים ביטחוניים ובראשם הגרעין האיראני.

נשיא המדינה בירך את ראש הממשלה הנכנס ואמר לו: "ברוך הבא, ראש ממשלת בריטניה רישי סונאק. מר סונאק הוא ידיד גדול של ישראל, ובריטניה וישראל מקיימות מערכת יחסים מדהימה, אשר התפתחה לאורך השנים ואני חושב שהיא בין ההדוקות שיש. יש לנו הרבה על מה לדבר, משינויי האקלים לפיתוח ושיתוף פעולה כלכלי, אתגרים ביטחוניים, וכמובן השימור על היציבות האזורית. תודה רבה שהקדשת את זמנך. אנו יודעים שאתה עסוק, עומדים בפניך אתגרים אדירים. אנו מאחלים לך הצלחה רבה, אדוני ראש הממשלה."

ראש ממשלת בריטניה הודה לנשיא ואמר: "אדוני הנשיא, תודה רבה לך על המילים החמות. זהו עונג גדול להיות כאן איתך. כפי שציינת, ואבקש לחזק את כל מה שאמרת, ישראל היא בין ידידותינו הקרובות, בין בנות הברית הקרובות שלנו, ויש הרבה מאוד דברים שעליהם אנו חייבים להמשיך לעבוד ביחד, בין אם מדובר בשת"פ כלכלי, שיתוף פעולה ביטחוני, וגם שינויי האקלים, הרי על זה אנו דנים כאן. אז אני מצפה לזמן שלנו ביחד. בוא נצא לעבודה!".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אושר הוא האומנות לקלוע זר פרחים, מהפרחים שבתחום השגותינו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים